۰
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

اختصاصی؛ علیرضا منصوریان متهم می‌‌کند

عليرضا منصوريان سرمربي نفت‌تهران براي اولين بار در اين فصل به شدت خشمگين به نظر مي‌ رسد.
اختصاصی؛ علیرضا منصوریان متهم می‌‌کند
پس از بازی پرحرف و حدیث پیکان و نفت‌تهران و اتفاقات مربوط به داوری در این مسابقه، سرمربی نفت در گفت و گویی با ورزش سه به تفصیل درباره حوادث بازی توضیح می‌ دهد. منصوریان تاکید دارد که حق تیم او در این بازی خورده شده و در این موضوع هیچ تردیدی ندارد.

اشتباهات مهلک داوری
من فیلم بازی را من دیشب و زمانی که به خانه رفتم دیدم. در صحنه ای که داور برای نفت‌تهران کرنر اعلام کرد و همان توپ وارد دروازه ما شد، آن صحنه اوت بود و اصلا تصمیم داور درست نبود. صحنه آنقدر فاحش بود که نمی‌ توانستی بگویی که داور اشتباه دیده است یا ماجرا خطای دید بوده است. اما در صحنه گل ما که داور آفساید ما را بعد از ضربه مرتضی پورعلی‌گنجی را اعلام کرد هم باید بگویم که او اصلا در جریان به ثمر رسیدن گل هم هیچ نقشی نداشت. من چند بار این صحنه را نگاه کردم و اصلا در آن صحنه مرتضی پورعلی‌گنجی هیچ نقشی نداشت. سوال من این است که وقتی آفساید یک بازیکن بدون توپ را اعلام می‌ کنند که آن بازیکن در گل تاثیرگذار باشد.

صحنه ای که به ضرر پیکان بود
در صحنه ای که علیرضا بیرانوند روی مهاجم پیکان خطا کرد و بازیکنان پیکان اعتقاد داشتند داور باید صحنه در آن صحنه دروازه‌بان ما را اخراج می‌ کرد، من از صحنه دور بودم ولی چیزی که دیدم این بود که دفاع های ما در صحنه حضور داشتند و صحنه موقعیت گل صد در صد نبود که بیرانوند را از زمین اخراج کنند. البته بازهم در این مورد باید نظر کارشناسان داوری را شنید. در ضمن این را هم بگویم که داور تمام صحنه های ۵۰-۵۰ را به نفع بازیکنان پیکان می‌ گرفت و این چیزی بود که شکل بازی ما را به ریخت.

حرف هایی شنیده ام که نمی‌ توانم بگویم
متاسفانه در وسط بازی داور و کمک داورها حرف هایی به هم زدند که من اصلا نمی‌ توانم بگویم. حتی اگر خود آقای تاج با من جلسه بگذارد و بگوید این حرف ها را بزنم هم نمی‌ توانم آن را بازگو کنم. این را هم بگویم که وقتی کمک داور به من گفت که گل ما را به خاطر آفساید پورعلی‌گنجی مردود اعلام کرده، انگار آب سرد روی من ریختند. اصلا نمی‌ توانستم باور کنم به چنین دلیلی مردود اعلام شده است.

بین ۲ نیمه پیکانی ها به داورها حمله کردند
در بین ۲ نیمه بازی پیکانی ها به اتفاق داورحمله کردند و فحش های رکیک به داوران دادند. کسانی که در آنجا حضور داشتند می‌ توانند شهادت بدهند که اگر دخالت نیروی انتظامی نبود، داوران نمی‌ توانستند از رختکن بیرون بیایند. من خودم فکر می‌ کردم که با شروع نیمه دوم داور چند نفر را از روی نیمکت پیکان اخراج کند اما آقای میرزا بیگی فقط یک کارت زرد به مهدی رحمتی داد. من خودم با داور صحبت کردم ولی او گفت که یک اخطار کافی بود.

داور باید حق ضایع شده پیکان را در بازی با ما جبران می‌ کرد؟
من دیروز هم به آقای تاج گفتم که باید مواظب سلامتی بازی های برگزار شده باشد. آقای تاج به من گفت که در باره این بازی حتما با کفاشیان جلسه می‌ گذارم. حال سوال من این است اگر برای این بازی حتی حقانیت ما هم ثابت شود، آیا از اعصابی که از ما خرد شد و ۲ امتیازی که از دست دادیم چیزی به ما برمی گردد؟ چرا باید حق ضایع شده پیکان در بازی با استقلال را از ما بگیرند. این عدالت نیست.

این دو امتیاز مسیر نفت‌تهران را تغییر می‌ دهد
تردید ندارم این دو امتیاز مسیر نفت‌تهران را در لیگ تغییر خواهد داد. البته من این حرف را نمی‌ زنم که از این به بعد داوری ها به نفع ما باشد. من اصلا راضی نیستم که حتی یک امتیاز حرام در جدول به نفع نفت‌تهران نوشته شود. فقط باید امیدوار باشیم که در جریان عدالت فوتبال تیم های بالای جدولی به هم امتیاز بدهند و ما بتوانیم این دو امتیاز از دست رفته را، جبران کنیم.

تصمیم های داور شبیه داوری های سال های گذشته بود
تصمیم هایی که داور در این بازی گرفت من را یاد تصمیم هایی انداخت که بعضی از داوران در سال های گذشته می‌ گرفتند و باعث می‌ شدند یک بازی به جنجال کشیده شود. به همین دلیل هم بود که بعد از بازی گفتم که از این بازی بوی خوبی بیرون نمی‌ آمد.

اعتراض بازیکنانم را تایید نمی‌ کنم
همانقدر که در این بازی به داور انتقاد داشتم به آنها احترام هم می‌ گذارم. من هیچ وقت دوست ندارم به داور بازی اعتراض کنم اما متاسفانه در این بازی اتفاق هایی افتاد که باعث شد که من و بازیکنانم به داور بازی اعتراض کنیم. هرگز کار بازیکنانم را تایید نمی‌ کنم و خوب می‌ دانم که بازیکنان نباید به این چیزها کاری داشته باشند و باید در زمین بازی برای پیروزی تلاش کنند. حتما با آنها برخورد خواهم کرد.

پورعلی‌گنجی از داور عذرخواهی کرده است
اخراج پورعلی‌گنجی از نظر من درست بود و هرگز و تحت هیچ شرایطی نباید به داور اعتراض می‌ کرد. من بعد از بازی به مرتضی گفتم که به اتاق داوران برود و از آنها بابت رفتارش عذرخواهی کند. مرتضی اول قبول کرد ولی من خودم گفتم که الان فضای معذرت خواهی نیست. مطمئن باشید پورعلی‌گنجی از داور معذرت خواهی خواهد کرد و دیگر این رفتار تکرار نخواهد شد.

بازی های نفت‌تهران هدفمند پخش نمی‌شود
از نظر من بازی های نفت‌تهران به صورت هدفمند پخش نمی‌شود و موضوعی پشت آن است. سوال من این است چطور می‌ شود تیم های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم جدول پخش می‌ شود ولی ۴ هفته است که بازی های نفت‌تهران پخش نشدند. من فکر می‌ کنم این مسائل نمی‌ تواند اتفاقی باشد.
کد مطلب: 44705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *