۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۰
خبرنگار شینهوا در تهران خبر داد:

خوشحالی تهرانی‌ها از برگزاری اجلاس «نم» در شهرشان

خبرنگار خبرگزاری شینهوا در گزارش میدانی خود درباره نشست سران عدم تعهد(NAM) در تهران نوشت: تهرانی‌ها امیدوارند برگزاری این نشست به حل مسائل مهمی که جهان با آن روبروست کمک نماید.
 به نقل از شینهوا، خبرنگار خبرگزاری رسمی چین در تهران، با اشاره به آغاز نشست کشورهای عضو عدم تعهد در تهران نوشت؛ نشست نم که در تهران در حال برگزاری است بزرگترین رویداد جاری در میان شهرهای بزرگ منطقه است و ایرانی‌ها از این جهت خرسند و آماده برگزاری همه جانبه نشست هستند.

براساس این گزارش، ایران میزبان شانزدهمین نشست کشورهای عضو جنبش عدم تعهد است.

براساس این گزارش، در روزهای ۲۶ و ۲۷ اوت نشست کارشناسان ارشد، ۲۸ و ۲۹ نشست وزرای خارجه و در روزهای ۳۰ و ۳۱ اوت نشست سطح سران برگزار خواهد شد.

شینهوا نوشت: نیروهای امنیتی ایران همه تدابیر امنیتی به ویژه در حاشیه محل برگزاری نشست و هتل‌های محل اقامت میهمانان را افزایش داده‌اند تا برگزاری نشست در امنیت کامل انجام شود اما با همه این شرایط تهرانی‌ها از برگزاری این نشست مهم در شهرشان راضی هستند.

یک مرد ۶۱ ساله بازنشسته تهرانی از شرایط میزبانی تهران ابراز رضایت کرد و گفت درحالیکه پایتخت چند روز تعطیل است اما بیشتر مغازه‌ها باز هستند و جای نگرانی نیست و هرچیزی که می‌خواهید می‌توانید بخرید.

براساس این گزارش، ایرانی‌ها امیدوارند که حضور نمایندگان کشورهای درحال توسعه در این اجلاس به حل و فصل موضوعات مهمی که جهان با آن روبروست کمک کند.

یک جوان تهرانی که می‌خواست ناشناس مصاحبه کند گفت: من امیدوارم که شرایط بهتر شود و راه حلها موثر واقع شود.
کد مطلب: 4517
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *