۰
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۷
معصومه ابتکار:

مراجع رسمی هیچ‌گاه منشا اصلی پارازیت‌‌ها را اعلام نمی‌کنند

اگر چه همکاری در بخش نصب دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی خوب است اما هنوز در این بخش مشکلاتی وجود دارد اگرچه امیدواریم ضوابط تعیین شده در این بخش توسط تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها اجرا شود.
ایلنا:‌ معصومه ابتکار درباره منشا اصلی پارازیت‌ها، اظهار کرد: ‌ ما نمی‌توانیم بگوییم که منشا اصلی امواج یا پارازیت‌ چیست، این کار وظیفه مراجع رسمی است که متاسفانه هیچ‌گاه اعلام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه با وجود داشتن اطلاعات نمی‌توانم اظهار نظر کنم، تصریح کرد: ‌تنها چیزی که در این باره می‌توانم بگوییم این است که باید نصب تمامی دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی بر اساس ضوابط تعیین شده در مصوبه شورای شهر تهران انجام شود و این دکل‌ها باید ضابطه‌مند شود.

به گفته این عضو شورای شهر تهران اگر چه همکاری در بخش نصب دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی خوب است اما هنوز در این بخش مشکلاتی وجود دارد اگرچه امیدواریم ضوابط تعیین شده در این بخش توسط تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها اجرا شود.

ابتکار درباره اخباری مبنی بر ارسال امواج و پارازیت‌هایی از برج میلاد نیز گفت: ‌ این گفته را تایید نمی‌کنم اما گزارش‌هایی در این بخش برای من ارسال شده است که موید این مساله است.

وی افزود: برج میلاد به عنوان دکل مخابراتی در حال استفاده است.

 
کد مطلب: 5836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *