۰
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲

پیشنهاد لاریجانی برای پست جدید جاسبی تکذیب شد

مشاور رئیس مجلس خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب جاسبی به عضویت شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها با پیشنهاد علی لاریجانی را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره اخبار مجلس، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب جاسبی به عضویت شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها با پیشنهاد علی لاریجانی را تکذیب کرد.

وی گفت: جلسه مذکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست علی لاریجانی تشکیل شد و موضوع آن نیز درباره شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بود.

زمانی افزود: در این جلسه آقای لاریجانی، پیشنهاد عضویت برخی از اعضای روحانی شورای انقلاب فرهنگی را داد که آنها نپذیرفتند و سپس نفرات دیگری مطرح شدند که آنان نیز قبول نکردند و در نهایت بحث ادامه عضویت جاسبی که وی قبلًا نیز عضو این شورا بوده، پیشنهاد شد و پس از انجام روال عادی شورا و اظهار‌نظر اعضا به عنوان مخالف و موافق در نهایت ادامه عضویت جاسبی در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها با اکثریت آراء به تصویب اعضاء رسید.

مشاور رئیس مجلس با انتقاد از برخی اظهار‌نظر‌های مغرضانه سیاسی و جهت‌دار از سوی برخی افراد یادآور شد: جای تأسف است که مباحث و موضوعات عادی اداری که در جلسات صورت می‌پذیرد از سوی برخی نخبگان که این انتظار از آنها نمی‌رود، در جهت اغراض سیاسی و به دور از روش‌های اخلاق‌مدارانه مورد سوءاستفاده و دست‌آویز قرار گرفته و متأسفانه در رسانه‌ها بگونه‌ای مطرح می‌شود که گویا لاریجانی آقای جاسبی را منصوب کرده‌اند که این امر به دور از واقعیت است.
کد مطلب: 8121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *