۰
شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱
دبیرکل حزب مردم سالاری در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت؛

جناب آقای رئیسی؛ خلاف واقع نفرمائید!

جناب آقای رئیسی؛ خلاف واقع نفرمائید!

 به گزارش مردم سالاری آنلاین ،جناب آقای رئیسی در زمینه اظهارات جنابعالی در گفتگوی تلویزیونی به مناسبت دومین سالروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه نکته را به استحضار می‌رسانم:

1- در مهم‌ترین گفتگوی رئیس دولتی که نام خودش را مردمی می‌داند باید در کنار تبیین نکات مثبت، حتما از مشکلات طاقت فرسای مردم و  دلایل ناکارآمدی‌ها، عدم تحقق وعده‌ها، مطالبات عدیده معیشتی، تغییرات مکرر تیم اقتصادی و ... با مردم سخن گفته و پاسخگوی عملکرد دو ساله خویش باشد. انتظاری که متاسفانه بر آورده نشد و به آینده موکول شد.
2- شکی نیست که پیش بینی قطعی پیروزی در انتخابات از سوی دوستان شما صورت گرفته شده است آن هم در غیر رقابتی‌ترین انتخابات ریاست جمهوری از سال 1376 تا کنون با غیبت 52 درصد مردم (بر اساس آمار رسمی) و 2.5 میلیون آرای باطله که برای آنان چندان غیر منتظره و افتخار آمیز هم نبوده است!
3- لذا به جنابعالی مشفقانه توصیه می‌کنم با عنایت بر این که سال‌ها در مسند قضاوت بوده‌اید خلاف واقع نفرمائید. زیرا بنده به عنوان یکی از کاندیداهای جبهه اصلاحات (که حتی یک نفر هم از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت نشد) با سایر کاندیداهای این جبهه تماس داشتم هیچکدام سخنان شما را مبنی بر اینکه گفته‌اند اگر ما هم تایید می‌شدیم تفاوتی در نتایج انتخابات حاصل نمی‌شد را تایید نکردند.ضمن اینکه پس از انتخابات در پی درخواست دفتر شما برای ارائه راهکار در توئیتی ضمن آرزوی موفقیت برای شما نوشتم فقط یک درخواست دارم که پیگیری فرمائید تا شورای نگهبان دلایل رد صلاحیت اینجانب را به صورت علنی منتشر فرماید. اما دریغ از کوچیک‌ترین تماس شما و پاسخ شورای نگهبان!از خداوند سبحان می‌خواهم در «یوم تبلی السرائر» همه ما را محضر خویش سر افراز فرماید.
مصطفی کواکبیان 
1402/4/3

کد مطلب: 198038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *