۰
شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

رونالدو: به یک عربستانی تبدیل شده ام!

کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی در ال کلاسیکوی عربستان از وضعیت بسیار خوب خود در این کشور سخن به میان آورد تا جاییکه خود را یک عربستانی دانست.
رونالدو: به یک عربستانی تبدیل شده ام!

ایسنا نوشت:
 به نقل از SSC، در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ عربستان که به ال‌کلاسیکو مشهور است دو تیم پرستاره النصر و الاهلی به مصاف هم رفتند.

این بازی جذاب ۷ گل داشت و در نهایت این النصر بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

برای النصر در این بازی کریستیانو رونالدو و تالیسکا هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا این تیم پنجمین پیروزی پیاپی فصل خود را کسب کند.

رونالدو بعد از بازی اینگونه به پیروزی تیمش واکنش نشان داد: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و موفق به گلزنی شدیم. هواداران بسیار خوب از تیم حمایت کردند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.من همچنان عاشق فوتبال هستم و می توانم گل بزنم.

او ادامه داد: از وضعیت خود در عربستان در  این مدتی که اینجا بوده ام راضی هستم و کشور شما را دوست دارم. عربستانی ها خوب هستند. من یکی از شما هستم و همواره بهترین ها را به شما وعده می دهم. مهم ترین چیز پیروزی النصر است و ما همواره به دنبال کسب پیروزی هستیم.

کریستیانو رونالدو در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای در النصر داشته و با زدن 9 گل در 7 بازی در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

رسانه های عربستانی بعد از بازی برابر الاهلی نوشتند که رونالدو از وضعیت خود در عربستان راضی است و حاضر است که قرارداد خود را با النصر تمدید کند و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در جدول رده‌بندی، الاتحاد با ۱۸ امتیاز در صدر قرار دارد و الهلال هم با ۱۷ امتیاز دوم است. این در حالی است که الاتفاق و النصر هم به ترتیب ۱۶ و ۱۵ امتیازی هستند.

کد مطلب: 203296
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *