۰
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

هشدار مسکو به تل‌آویو درباره عواقب حمله زمینی به غزه

«دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه روز گذشته به رژیم صهیونیستی درباره تبعات بسیار سنگین حملات زمینی این رژیم در نوار غزه هشدار جدی داده و خواستار توقف عملیات وحشیانه این رژیم در این منطقه شد.
هشدار مسکو به تل‌آویو درباره عواقب حمله زمینی به غزه

به گزارش مردم سالاری آنلاین، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر اسبق روسیه عنوان کرد که اقدامات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی منجر به «پیامدهای مرگبار و خونینی» در نوار غزه خواهد شد.

مدودف در جریان بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که شاید عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تحت تاثیر فشارهای افکار بین‌المللی و غرب دچار وقفه شود با این حال نباید فریب رژیم صهیونیستی را خورد چرا که این رژیم اقداماتش را انجام خواهد داد و عملیات این رژیم در نوار غزه با جدی‌ترین و مرگبارترین عواقب خونین همراه خواهد بود.

وی با اشاره به تعبیری در متن کتاب مقدس یهودیان، رژیم صهیونیستی را به «مولوخ» یکی از خدایان باستانی تشبیه کرد که اعمالی مانند قربانی کردن کودکان برایش انجام می‌شده و این اعمال در تورات قویا محکوم شده است.

او در این‌باره با اشاره به رژیم صهیونیستی گفت: مولوخ همیشه قربانیان بیشتر و بیشتری را طلب می‌کند و اکنون ماشین خشونت آن برای سال‌ها کار خواهد کرد.

مدودف که پیشتر از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رئیس‌جمهور روسیه هم بود در انتقاد به سیاست‌های کنونی غرب در باب حمایت از رژیم صهیونیستی عنوان کرد: غرب در آخر از اوکراین خسته شده و به اسرائیل روی آورد. وی در باب این اظهاراتش هم به این موضوع اشاره کرد که حتی اولین کاری که رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا هم انجام داد، کمک به تل‌آویو بود.

وی به اجرای قطعنامه ۲۴۲ شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره صلح پایدار در خاورمیانه هم اشاره و ضمن تاکید بر اجرای آن از بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به این قطعنامه انتقاد کرد.

به گفته مدودف، عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه آغاز یک خونریزی مرگبار چندین ساله خواهد بود و برای سال‌ها «چرخه خشونت» را در این منطقه فعال می‌سازد.

کد مطلب: 205413
برچسب ها: مسکو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *