۰
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶

آمار فوق العاده ایبراهیموویچ در سال ۲۰۱۸

مهاجم سوئدی در نخستین سال حضورش در لیگ MLS آمار خیلی خوبی را به ثبت رساند.
مهاجم سوئدی در نخستین سال حضورش در لیگ MLS آمار خیلی خوبی را به ثبت رساند.
به گزارش ایسنا، به نقل از موندو دپورتیوو، ۲۰۱۸ سال موفقی برای زلاتان ایبراهیموویچ بود که نخستین فصل حضورش را در لیگ MLS تجربه کرد. این در حالی بود که نتوانست برای صعود گالاکسی در پلی‌آف کاری انجام دهد. مهاجم سوئدی برترین گلزن تیمش شد و بیشترین پاس گل و ضربه در چارچوب را به نام خود ثبت کرد. او توانست قراردادش را برای یک فصل دیگر با تیم لس آنجلسی تکمیل کند. همچنین دستمزدش افزایش یافت.
ایبراهیموویچ در بیست و سوم مارس ۲۰۱۸ با گالاکسی قرارداد امضا کرد و چند روز بعد یعنی سی و یکم این ماه نخستین بازی‌اش را انجام داد. او در اولین بازی‌اش دو گل را در ۱۹ دقیقه به ثمر رساند و تنها برای این کار به دو ضربه در چارچوب نیاز داشت. نخستین گل مهاجم سوئدی به عنوان بهترین گل سال در لیگ آمریکا شناخته شد. زلاتان برابر تورنتو پانصدمین گلش را به ثمر رساند.
او در MLS ۲۷ بار به میدن رفت که در ۲۴ بازی در ترکیب اصلی حضور داشت. ستاره سوئدی ۲۲ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد. او پنج کارت زرد دریافت کرد و یک بار اخراج شد.
بیشترین دوره گلزنی اش به پنج دیدار می‌رسد (از ۱۵ سپتامبر تا ۲۱ اکتبر). این در حالی است که رکورد چهار بازی پیاپی در گلزنی را نیز به ثبت رساند (۹ ژوئن تا ۷ جولای). در بازی‌هایی که ایبرا گلزنی کرد ۹ پیروزی از آن گالاکسی شد. او تنها یک بار هت‌تریک کرد. این اتفاق در بیست و نهم جولای برابر اورلاندو سیتی رخ داد. زلاتان در ۱۲ بازی نتوانست گلزنی کند با این حال پنج پاس گل داد.
بر اساس اعلام انجمن بازیکنان MLS، دستمزد مهاجم سوئدی در سال ۲۰۱۸ به یک و نیم میلیون دلار می‌رسید و در سال ۲۰۱۹ این رقم افزایش خواهد یافت.
کد مطلب: 100313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *