۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۲

گزارش تیم اقتصادی دولت به احمدی‌نژاد

جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیات دولت، اعضای اقتصادی دولت گزارشی از آخرین اقدامات به عمل آمده در راستای ثبات و تنظیم بازار ارز و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به رئیس‌جمهور ارائه کردند.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیات دولت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری کشورمان تشکیل شد.

در این جلسه، اعضای هیات دولت ضمن بررسی وقوع حادثه سیل در برخی از استانهای کشور، کارگروهی با مسئولیت معاون اول رییس جمهور و حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مشخص و به آن ماموریت داد تا ضمن سفر به این استان ها و بازدید از مناطق حادثه دیده، با اختیارات کافی از سوی دولت، نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم برای جبران خسارات و بازسازی مناطق آسیب دیده، اقدام کنند.

در ادامه این جلسه اعضای دولت به بررسی آخرین وضعیت تنظیم بازار و مسائل ارزی کشور پرداخته و اعضای اقتصادی دولت گزارشی از آخرین اقدامات به عمل آمده در راستای ثبات و تنظیم بازار ارز و جلوگیری از افزایش قیمت ها ارائه کرده و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران همچنین گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای مرمت خوابگاه های کوی دانشگاه و سایر خوابگاه ها در راستای دستور رییس جمهور توسط معاون اجرایی رییس جمهور و گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در زمینه خدمات رسانی به دانشجویان در بخش های امور رفاهی، تسهیلات و مسکن توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شد که بر این اساس دکتر احمدی نژاد به هیاتی متشکل از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و معاون اجرایی رییس جمهور ماموریت داد تا ضمن بازدید از خوابگاه های دانشجویی، نسبت به برنامه ریزی و اختصاص اعتبار برای بازسازی و تجهیز این خوابگاه ها در زمان مناسب اقدام کنند.

رییس جمهور همچنین بر لزوم ارتباط موثر و تنگاتنگ مسوولان با دانشجویان در راستای حل مشکلات آنان تاکید کرد.

در جلسه امروز هیات دولت برخی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی از جمله آئین نامه اجرایی بندهای (۳)،(۳۹) و (۶۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور و اصلاح آیین نامه اجرایی ماده (۸) قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی در خصوص صدور اجازه تاسیس مراکز و موسسات پزشکی خصوصی مورد تصویب دولت قرار گرفت.
کد مطلب: 10654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *