۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷

اظهارات بیادی درباره لاریجانی و احمدی‌نژاد

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی به بیان ارزیابی خود از ورود برخی احزاب فعال اصولگرا و شخصیت‌های این جریان به عرصه انتخابات پیش‌رو پرداخت.
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی به بیان ارزیابی خود از ورود برخی احزاب فعال اصولگرا و شخصیت‌های این جریان به عرصه انتخابات پیش‌رو پرداخت.
به گزارش ايلنا، حسن بیادی درباره اقبال مردم به دو جریان سیاسی کشور در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مردم نوعاً و شاید کلاً از گروه‌های سیاسی عبور کرده‌اند و اعتمادی به باندهای سیاسی ندارند و واقعا خیلی باید پاسخگوی آیندگان و تاریخ باشیم که نتوانسته‌ایم رضایت این مردم خوب و ایثارگر را به همراه داشته باشیم.
حنای صف‌بندی‌ گروه‌های سیاسی بسیار کم رنگ شده است
وی با اشاره به صف‌بندی‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در انتخابات اسفندماه اظهار کرد: انتخابات آینده از پیچیده‌ترین رقابت‌های سیاسی بین مردم و آنان خواهد بود بنابر این حنای صف‌بندی‌ گروهای سیاسی بسیار کم رنگ شده است.
احمدی‌نژاد هنوز هم نسبت به دیگران طرفداران منسجم‌تری دارد
این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که به نظر شما امسال کدام یک از شخصیت‌های اصولگرا در راس و محوریت این جریان قرار خواهند داشت؟، گفت: این اشخاص نزد مردم فرقی باهم ندارند فقط شاید در نتیجه کارشان کمی شدت و ضعف وجود داشته باشد. مهم این است که نارضایتی عمومی بوقوع پیوسته است و چه کنیم که مردم این کشور باحیا و مقاوم هستند و انقلاب را دوست دارند اما یک روز جواب این نامهربانی‌ها و بی عدالتی را به ما مسئولان خواهند داد.
دبیرکل حزب آبادگران جوان درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در عرصه انتخاباتی مجلس یازدهم گفت: آقای احمدی‌نژاد هم دارای نظراتی است و هنوز هم نسبت به دیگران طرفداران منسجم‌تری دارد و حقوق ایشان هم برای حضور در انتخابات شاید پررنگ‌تر سایرین باشد مگر اینکه فعالیت‌های او دچار جوسازی و متاثر از دسیسه‌های باندهای متصل به قدرت و ثروت شود.
لاریجانی برای حضور در مجلس هم شانسی ندارد چه رسد برای ریاست جمهوری
بیادی در پاسخ به این سوال که لاریجانی در صورت عدم تصویب قانون ممنوعیت نمایندگی بیش از سه دوره چقدر می‌تواند برای ورود مجدد به مجلس امیدوار باشد؟، گفت: مدیریت مجلس در دور گذشته و این دوره دارای ایرادات جدی بوده و هست و از نتیجه خوبی برخوردار نبوده و دیگران و حتی بعضی از اعضای هیات رئیسه، عامل اصلی این نابسامانی و دوگانگی را تصمیمات فردی و برخوردهای شخصی آقای علی لاریجانی می‌دانند.
وی افزود: اگر طرح سه دوره نمایندگی هم انجام نشود ایشان برای حضور در مجلس هم شانسی ندارند چه رسد برای ریاست جمهوری و دلیل این همه افت در مسائل سیاسی ایشان نداشتن مشاوران و کارشناسان امین است.
جامعه روحانیت می‌تواند برای ائتلاف اصولگرایان موفق عمل کند
این فعال سیاسی با بی‌اهمیت خواندن فعالیت‌های «شورای وحدت» درباره رویکرد احزاب سنتی و نوظهورتر جریان اصولگرا در انتخابات آینده گفت: فکر می‌کنم جامعه روحانیت مبارز باکمی دوراندیشی و استفاده از قاطبه تفکرات دلسوز و انقلابی و افراد معتمد نظام بیشتر از دیگران بتواند در ائتلاف اصولگرایان موفقیت داشته باشد.
بیادی درباره برنامه‌های انتخاباتی جمعیت آبادگران جوان گفت: در رابطه با این موضوع هنوز تصمیمات درون‌گروهی گرفته نشده و در هفته‌های آینده به بحث‌های جدی در این زمینه با حضور اعضا در شورای مرکزی و کمیته‌های مربوطه خواهیم پرداخت. هم اکنون هم به صورت فعال در جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت همکاری با بیش از بیست حزب سیاسی و اجتماعی به فعالیت مشغول هستیم.
 
کد مطلب: 106689
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *