۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۶

گران شدن دلار ارتباطی به دولت ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گران شدن دلار را ناشی ازعملیات روانی ستون پنجم دشمن دانست و گفت : گران شدن دلار ارتباطی با سیاست های اقتصادی دولت ندارد.
ˈاحمد بخشایشˈ در حاشیه دیدار مردمی ودرگفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: دشمن در جنگ جدید خود علیه ملت ایران به نبردی تمام عیار در حوزه اقتصاد متوسل شده است.

وی با اشاره به اینکه عده ای با اعمال سیاست های روانی، همسو با مستکبران و بوق های تبلیغاتی آنها، در کنار تحریم ها سعی در کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار دارند، افزود : اقتصاد مقاومتی ابداعی هوشمندانه و تدبیری به موقع از رهبر معظم انقلاب بوده که لازم است مردم ومسوولان، آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در مجلس تاکید کرد: سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه با همدلی و رویکردی متحدانه و کارشناسانه بایستی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان وعبور ازمشکلات اقتصادی عمل کنند.

بخشایش با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب در این زمینه فصل الخطاب است، تصریح کرد: یکدیگر را مقصر دانستن وتوپ را در زمین دیگری انداختن تنها دشمنان را شاد کرده و گردش چرخ های پویایی و مقاومت را کندتر می کند.

وی افزود: لازم است همه خدمتگزاران نظام اسلامی در مقابله با دشمنان ملت ایران درصفی واحد و همدل برای رفع مشکلات اقتصادی یکدیگر را یاری کرده و حب و بغض ها و رقابت های بی فایده، جای خود را به رفاقت ها وتلاش جهادگونه و خالصانه در میدان خدمتگزاری دهد.
کد مطلب: 10808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *