۰
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۱

خسارت ۹۰میلیارد تومانی سیل گلستان

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس از خسارت بیش از ۹۰ میلیارد تومانی سیل در استان گلستان از ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش انتخاب ؛ ؛رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با اشاره به ماموریت کمیسیون کشاورزی مجلس به ۴ تن از نمایندگان عضو این کمیسیون برای بررسی وضعیت و خسارات ناشی از سیل در استان گلستان به باشگاه خبرنگاران گفت:باتوجه به سیل و آبگرفتگی شدیدی که بسیاری از شهرهای استان گلستان از ابتدای سال جاری گرفتار آن شده و خسارت جبران‌ناپذیری به مراتع و محصولات کشاورزی، جاده‌های بین مزارع، چاه‌های آب، کانال‌های آبیاری و منازل مسکونی وارد کرده است، از روز گذشته(یکشنبه ۲۳ مهرماه) کمیته ویژه‌ای به این استان اعزام شد تا گزارشی از وضعیت موجود تهیه و به کمیسیون کشاورزی و صحن علنی مجلس ارائه شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ما معتقدیم سیل گلستان فراموش شده است، افزود: سیل گلستان بیش از ۹۵ میلیارد تومان آسیب به بخش‌های کشاورزی، تاسیسات، آبخیزداری و ... وارد کرده است که تنها ۱۸ میلیارد تومان برای مشکلات استان گلستان تخصیص داده شده، که این رقم بسیار اندک است.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در ادامه تصریح کرد: گزارش کمیته ویژه کمیسیون کشاورزی درباره وضعیت سیل استان گلستان و خسارات وارده بر آن پس از ارائه به مجلس، جهت رفع مشکلات به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه بازدید از شهرستان‌های رامیان، آزادشهر، علی‌آباد کتول، آق‌قلا، گرگان، و بندر ترکمن در دستور کار این کمیته قرار دارد، گفت: بیشترین خسارت سیل استان گلستان مربوط به شهرستان‌های علی‌آباد کتول و آزادشهر است.
کد مطلب: 10842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *