۰
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹

بیانیه دانشگاه بوشهر درباره کودک آزاردیده

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره آخرین وضعیت سلامت کودک آسیب‌دیده‌ای که در یک کارواش مورد تعرض جسمی و روحی قرار گرفت، بیانیه‌ای صادر کرد.
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره آخرین وضعیت سلامت کودک آسیب‌دیده‌ای که در یک کارواش مورد تعرض جسمی و روحی قرار گرفت، بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر درباره آخرین وضعیت سلامت کودک آسیب‌دیده و اقدامات درمانی انجام‌شده برای این بیمار خردسال، ضمن اعلام تأسف و انزجار از اتفاقات رخ داده، چنین اعلام کرد:
به دنبال انتقال این کودک ۷ ساله توسط اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بلافاصله اقدامات اورژانسی و مراقبت‌های درمانی صورت گرفت.
* ارائه خدمات درمانی ویژه به کودک آسیب‌دیده *
با توجه به وجود زخم‌ها و آسیب‌های متعدد در سطح بدن خدمات ویژه ارتوپدی، عفونی، پوست، کلیه و مجاری ادراری، جراحی، روان‌پزشکی و پزشکی قانونی، اکو، سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن برای این بیمار انجام شد.
در حال حاضر زخم‌های سطحی این کودک ترمیم شده و مراقبت‌های لازم نیز توسط تیم مدیریت زخم برای جراحت سر در حال انجام است.
* حال عمومی بیمار خوب است *
با توجه به وارد شدن آسیب‌های متعدد درمان فیزیوتراپی و توان‌بخشی ادامه داشته و حال عمومی این کودک خوب گزارش‌شده است.
* تقبل تمامی هزینه‌های درمانی این کودک توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر *
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمامی هزینه‌های درمانی این کودک را بر عهده گرفته و هماهنگی‌های لازم برای ادامه درمان تا بهبودی کامل صورت گرفته است که پس از اتمام دوره درمانی این کودک با تعامل سازمان بهزیستی ترخیص خواهد شد.
به گزارش ایسنا، صبح امروز خبر شکنجه کودک پنج ساله در کارواشی در بوشهر، در این خبرگزاری منتشر شده بود.
کد مطلب: 110051
برچسب ها: کودک آزاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *