۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۳

پرونده جدایی ری از تهران به مجلس رسید؛

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات از بررسی مساله جدایی ری از تهران در مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس با حضور مدیران شهر تهران خبر داد.
زهره طبیب‌زاده نوری از برگزاری جلسه مشترک میان مجمع نمایندگان تهران در مجلس با استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر تهران خبرداد و گفت: این جلسه چهارشنبه هفته جاری در مجلس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر ری پیشینه تاریخی زیادی دارد، تصریح کرد: مجمع نقطه نظرات و استدلالات استانداری تهران را درباره جدایی ری از تهران شنیده است، می‌خواهیم با شنیدن نظرات مخالف نظر استانداری به نتیجه مستقلی در این زمینه دست یابیم.

نماینده مردم تهران و ری در مجلس با اشاره به اینکه خیلی از شهرک‌ها و مناطقی که از تهران جدا شده‌اند، محل بحث است، در پاسخ به اینکه شما موافق این جدایی هستید یا مخالف، گفت: استاندار تهران نظرات خود را این زمینه مطرح کردند. جدایی ری از تهران مصوبه قبلی دارد اجازه دهید دوستان مخالف با این جدایی نظرشان را ارائه دهند تا بتوان به نتیجه‌ای دست یافت.

وی تاکید کرد: ‌ مساله انتخابات شورای شهر ری اصلا مطرح نیست چرا که مساله جدایی ری از تهران سیاسی نیست بلکه مساله ارائه خدمات شهری بیشتر به شهروندان در ری است چرا که معتقدیم در صورت مستقل بودن ری از تهران خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود.

طبیب‌زاده نوری با بیان اینکه قطعا جدایی ری از تهران دارای معایبی است، افزود: شهر تهران از نظر مالی توانمند است و قطعا شهر ری به لحاظ مالی ضعیف‌تر و در ارائه خدمات به ساکنانش با مشکل مواجه می‌شود.
کد مطلب: 1146
مرجع : ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *