۰
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰

تشکیل پرونده شخصیت برای متهمان

سخنگوی قوه قضائیه درباره تشکیل پرونده شخصیت برای جمعی از متهمان گفت: تشکیل پرونده شخصیت برای متهمان، سیاست مدنظر دستگاه قضائی است.
سخنگوی قوه قضائیه درباره تشکیل پرونده شخصیت برای جمعی از متهمان گفت: تشکیل پرونده شخصیت برای متهمان، سیاست مدنظر دستگاه قضائی است.
به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در دهمین نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طبق این پرونده می‌توان دید فارغ از آن که چه اعمال مجرمانه‌ای انجام شده است افراد چه ویژگی‌های شخصیتی دارند.

وی ادامه داد: اخیرا این موضوع از سوی رئیس قوه قضائیه این موضوع صادر شده است و می‌تواند کمک بسیار خوبی برای همکاران قضائی باشد تا پرونده شخصیت در کنار پرونده کیفری مطرح شود بنابراین این سیاست مد نظر دستگاه قضایی است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی، درباره سحر خدایاری افزود: در مورد این پرونده بار دیگر ضمن تسلیت به خانواده داغدیده این خانم از اصحاب رسانه و همه کسانی که به این موضوع می‌پردازند وضعیت را نمی‌دانند؛ چقدر می‌خواهیم اعصاب و روان این خانواده را متاثر کنیم، خانواده سخن خود و دیدگاه خود را بیان می‌کند، اما به گونه‌ای به این موضوع پرداخته نشود که برای خود خانواده موجب آزردگی خاطر شود.

وی ادامه داد: در کنار ادعا‌های دروغین کسانی که دروغ ساختند دروغ پرداختند دروغ گفتند فضای جامعه را مشوش کردند حرف و سخن حق والدین داغدار او را هم بشنوید و به گونه‌ای رفتار کنید که خانواده بیش از این مورد آسیب گروهی قرار نگیرد.

اسماعیلی گفت: دستگاه قضا چه در این موضوع و چه در سایر موضوعات باید وظیفه قانونی خود را انجام دهد و از این که وظیفه قانونی خود را انجام دهیم هیچ منتی به کسی نداریم و آنچه که در راستای این مورد انجام شده اطلاع رسانی درباره اقدامات صورت گرفته و ملاقات با خانواده و تماس بنده با خانواده داغدار یا اقدامات قوه قضائیه اقداماتی را در دستور کار دارد و اطلاع رسانی هم کرده است.
کد مطلب: 114815
برچسب ها: قوه قضائیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *