۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۳
صادقي با اشاره به ساخت قطعه‌هاي دو و سه آزادراه تهران –شمال:

كنسرسيوم ايراني هفته آينده پيشنهاد خود را ارائه مي‌دهد

بر اساس برآوردهاي اوليه حدود سه هزار ميليارد تومان براي ساخت اين دو قطعه مورد نياز است.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه با يك كنسرسيوم ايراني براي ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران – شمال مذاكره كرده‌ايم، گفت: اين كنسرسيوم هفته آينده پيشنهاد خود را براي ساخت اين دو قطعه ارائه مي‌دهد.

احمد صادقي در گفت‌وگو با ايلنا درباره اعتبار مورد نياز براي ساخت اين دو قطعه با بيان اينكه اعتبار مورد نياز براي ساخت قطعه هاي دو و سه آزادراه تهران – شمال هنوز مشخص نشده است و در طرح مطالعاتي بايد مشخص شود، تصريح كرد: بر اساس برآوردهاي اوليه حدود سه هزار ميليارد تومان براي ساخت اين دو قطعه مورد نياز است.

مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل كشور در بخش ديگري از اظهاراتش درباره آخرين وضعيت آزادراه همت- كرج گفت: كل طول اين آزادراه حدود ۱۳ كيلومتر است كه پنج كيلومتر آن در استان تهران و هشت كيلومتر آن در استان البرز قرار دارد.

وي ادامه داد: فاز اول اين آزادراه كه در تهران قرار دارد تا عيد فطر به بهره برداری مي رسد. 
 با ساخت این آزادراه تا حد زیادی از ازدحام ترافیک اتوبان تهران – کرج کاهش می‌یابد. با اتصال آزادراه همت به کرج، ترافیک محور شلوغ اتوبان تهران- کرج حذف می‌شود و از این محور فقط برای سفر به استان‌های شمالی کشور استفاده خواهد شد و برای عبور به سمت کرج از آزادراه جدید استفاده می‌شود.
کد مطلب: 1168
مرجع : ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *