۰
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲

رفع اختلال سایت سامانه معیشتی تا ظهرامروز

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: سامانه اعلام وضعیت سبد حمایت معیشتی دچار اختلال شده که تا ظهر امروز (یکشنبه) این مشکل برطرف می‌شود.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: سامانه اعلام وضعیت سبد حمایت معیشتی دچار اختلال شده که تا ظهر امروز (یکشنبه) این مشکل برطرف می‌شود.
شب گذشته (دوم آذرماه) سومین مرحله یارانه مربوط به کمک معیشت خانوارها از محل منابع مالی افزایش قیمت بنزین (بسته حمایتی) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرپرستان خانواری که مشمول سبد حمایتی دولت نشده‌ و خود را واجد شرایط دریافت این مبلغ می‌دانند، از ساعت هشت صبح یکشنبه (سوم آذرماه) می‌توانند درخواست خود را با ارسال شماره ملی (سرپرست خانوار) به کد دستوری #۶۳۶۹* اعلام و ثبت کنند.

قرار بود این کمک معیشتی به خانوارهایی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند واریز شود اما از صبح امروز (یک‌شنبه) بسیاری از مردم در تماس تلفنی اعلام کردند که مبلغ تعیین شده برای آنها واریز نشده است و سامانه‌ای که معرفی شده نیز اختلال دارد.

 سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی در این رابطه به ایرنا، گفت: اختلال پیش آمده مربوط به مشترکان همراه اول است که تا ظهر امروز (یکشنبه) برطرف می‌شود و سرپرستان خانوار می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

«حسین میرزایی» افزود: طی چند روز گذشته تلاش کردیم امکان ثبت اعتراض همزمان ۵۰۰ نفر را فراهم کنیم و این امکان برای مشترکان رایتل و ایرانسل فراهم است و تنها مشترکان همراه اول در ثبت درخواست خود دچار مشکل هستند که به زودی این مساله برطرف می‌شود.

پیش از این سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی اظهارداشت: افرادی که به دلیل ثبت نام نکردن، جا ماندن یا انصراف، در حال حاضر یارانه دریافت نمی کنند، پس از ثبت درخواست آن‌ها در سامانه  #۶۳۶۹* و پایگاه اینترنتی که به همین منظور طراحی شده، درخواست آن‌ها در قالب آزمون وسع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که آیا مشمول این طرح قرار می‌گیرند یا خیر.

وی پیش از این اعلام کرده بود که در گام دوم قرار است پایگاه اینترنتی اعلام شود تا افراد دلایل مشمولیت سرپرست خانوار را در ۲۰۰ کلمه ثبت کنند و پس از بررسی‌های انجام شده، در صورتی که فرد، مشمول تشخیص داده شود، وجه مورد نظر از ابتدای اجرای این طرح به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد و حق افراد محفوظ می‌ماند.

همزمان با مخابره این خبر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از ساعت هشت تا ۹ صبح امروز (یکشنبه) حدود  ۵۰هزار کد ملی ثبت شده و حجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است.  

در این اطلاعیه تاکید شده که تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت کنند و ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، کد رهگیری برای آنها ارسال می‌شود.
کد مطلب: 118754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *