۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

انتقاد فرکی از تغییر مکان بازی با استقلال

سرمربی تیم فوتبال پیکان امیدوار است بازی فردای تیمش برابر سپاهان در لیگ برتر، "با کیفیت‌تر" از بازی چند هفته قبل دو تیم در جام حذفی باشد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان امیدوار است بازی فردای تیمش برابر سپاهان در لیگ برتر، "با کیفیت‌تر" از بازی چند هفته قبل دو تیم در جام حذفی باشد.
به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد:‌ بازی لیگ، متفاوت از جام حذفی است. جام حذفی را پشت سر گذاشتیم و بازی را برابر تیم خوب سپاهان واگذار کردیم و برایشان در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت داریم. ما هم در جایگاهی هستیم که تا این لحظه تلاش کردیم بازی‌های با کیفیتی ارائه دهیم اما امتیازهای لازم را نتوانستیم کسب کنیم. امیدوارم در نیم فصل دوم جبران کنیم.
او ادامه داد: بازی سخت و دشواری را پیش بینی می‌کنیم. بازی قبل تلاش کردیم که برابر سپاهان یک بازی خوب و قابل قبول ارائه دهیم. امیدوارم فردا یک بازی با کیفیت‌تر از بازی جام حذفی ارائه دهیم. بازیکنان ما این انگیزه را دارند. من و کادر فنی دوست داریم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم تا منجر به لذت بردن هواداران شود. شناخت ما به دلیل بازی حذفی نسبت به همدیگر بیشتر شده است. بعد از جام حذفی هم هر دو تیم بازی‌هایی انجام دادند. هم ما و هم سپاهان برابر استقلال نتیجه مشابه 2 بر 2 را کسب کردیم. هر دو بازی هم زیبا بود. امیدوارم تقابل ما با سپاهان با توجه به عملکردمان برابر استقلال، جذابیت خاص خودش را داشته باشد.
فرکی اضافه کرد:‌ امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم. ما این آمادگی را داریم. ما زمان‌هایی فشرده بازی می‌کنیم و یک زمان‌هایی هم با فاصله بازی می‌کنیم. در این فاصله‌ها تیم از حالت مسابقه خارج می‌شود. تمرینات بیش از اندازه حالت خوبی را برای تیم‌ها به وجود نمی‌آورد. ما دو بازی عقب افتاده داریم. امیدوارم این موضوع در روند بازی فردا تاثیر نگذارد و یک بازی خوب و جذاب را شاهد باشیم.
سرمربی پیکان درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: ما مصدوم و محروم نداریم. همه نفرات را در اختیار داریم. در تیم ما از ابتدای فصل 15 بازیکن کار می‌کنند. بازیکنان ما ایثار و گذشت کردند. با این تعداد بازیکن دوازده هفته را گذراندیم. جوانانی داریم که شرایط مسابقات اجازه اینکه از آن‌ها بیشتر استفاده کنیم را به ما نداده است. امیدوارم در آینده این اتفاق بیفتد. ما با همین بازیکنانی که داشتیم برای فردا تغییراتی نداریم. سعی می‌کنیم با همان شرایط بازی قبل کار را دنبال کنیم. چیز پنهانی نداریم. باید از آقای پورقاز هم یادی کنیم که دیروز تلفنی با او صحبت کردم و وضعیتش را پرسیدم. از مصدومیت او خیلی ناراحت شدم. او یک بازیکن تاثیرگذار و با شخصیت است. البته سپاهان به قدری کافی بازیکن دارد که خیلی نگران محروم و مصدوم نیست. تفاوت ما و سپاهان خیلی زیاد است. در نهایت امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. هر دو تیم برای پیروز شدن به میدان می‌رویم.
فرکی درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ در نیم فصل اول هم توضیح داد: معمولا چون دوست دارم نکات مثبت اتفاقات را بیان کنم باید بگویم سازمان لیگ تلاشش را می‌کند تا لیگ با کیفیت و خوبی داشته باشیم. به هر حال گاهی اوقات ناخواسته اتفاقاتی میفتد مثل آلودگی هوا که از دست سازمان لیگ خارج است. ما در فضایی هستیم که باید خودمان را به اتفاقاتی که قابل پیش بینی نیستند عادت بدهیم. یکی از این اتفاقات، بازی ما با استقلال بود که ربطی به سازمان لیگ نداشت. قرار بود ما در شهر قدس به عنوان میزبان بازی کنیم اما بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد. باید یک بار دیگر هم به عنوان مهمان در آزادی بازی کنیم. آن را هم چند ساعت قبل از بازی به ما گفتند. ما هم خیلی اهل گله و شکایت نیستیم و دوست داریم با مجموعه فوتبال همکاری داشته باشیم ولی به هر حال این برنامه‌ها پیش می‌آید و تیم‌ها را اذیت می‌کند. امیدوارم بتوانیم در ادامه همین لیگ هم کارمان را بدون مشکل پیش ببریم.
سرمربی پیکان افزود: بازیکنان شاخص همیشه قابل احترام هستند اما گاهی به این باور اعتقاد دارم که بازیکنانی که جایگزین می‌شوند به دنبال فرصتی هستند تا خودشان را نشان دهند. شاید این اتفاق باعث شود خودشان را نشان دهند. سپاهان همیشه سپاهان است. آسیب‌دیدگی هم جزئی از فوتبال است و ممکن است هر بازیکنی مصدوم شود. سپاهان و آقای قلعه‌نویی کارشان خوب است و همیشه کارشان را با برنامه‌ریزی انجام می‌دهند. ما هم آمادگی روبرو شدن با هر تیم و بازیکنی را داریم.
کد مطلب: 119978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *