; ?>; ?> بارسلونا رایو را گلباران کرد - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۱۸

بارسلونا رایو را گلباران کرد

تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب در هفته نهم دیدارهای لیگ حرفه ای اسپانیا(لالیگا) با پنج گل ، حریفش، تیم رایو وایکانو را گلباران کرد.
به گزارش ایرنا، این بازی در ورزشگاه ˈلاس وایکاسˈ متعلق به رایو وایکانو ایالت مادرید برگزار شد و به همین دلیل، تیم میزبان تلاش بسیاری به عمل آورد تا در برابر حریف قدرتمند خود حرفی برای گفتن داشته باشد اما در این زمینه توفیقی بدست نیاورد.

رایو وایکانو ابتدا تلاش کرد فشار بازی را به میانه زمین منتقل کند و با این روش، مانع پاسکاری بین بازیکنان بارسلونا شود. این وضعیت موجب شد بارسلونا نیز تاکتیک خود را تغییر دهد و ضمن عقب کشیدن بازیکنان مدافع و هافبک خود، مهاجمانش را به نزدیکی دروازه رایو وایکانو بفرستد. این تاکتیک ˈتیتو ویلانواˈ جواب داد و شاگردان او با استفاده از شوتهای بلند موفق شدند توپ و میدان را در دست گرفته و اولین گل خود را در دقیقه ۲۰ بازی با پاس ˈسسک فابرگاسˈ به ˈداوید ویاˈ به ثمر برسانند.

با این گل، رایو وایکانو در آرایش خود تغییراتی داد و موجب شد بارسلونا به شیوه بازی همیشگی خود بازگشته و با پاسکاری های پی در پی بین بازیکنانش، تیم میزبان را به دنبال خود بدواند اما نیمه اول با همان تک گل داوید ویا به پایان رسید.

بارسلونا در نیمه دوم بازی بر فشارهای خود بر دروازه رایو وایکانو افزود و در دقیقه ۴۷ در یک ضد حمله و بازی تماشایی،ˈ لیونل مسیˈ توانست گل دوم کاتالانها را ثبت کند.

رایو وایکانو پس از آن، بارسلونا را تحت فشار گذاشت و ضمن ایجاد اختلال در ارتباط خط دفاعی با خط میانی آنها چندین بار ˈوالدسˈ دروازه بان را مجبور کرد توپهای رایو را دفع کند. با این حال، این بارسلونا بود که در دقایق ۷۸ توسط ژاوی، ۷۹ فابرگاس و ۸۸ مسی بار دیگر به گل رسید تا نشان دهد که این تیم قرار نیست به راحتی صدرنشینی لالیگا را به ˈآتلتیکو مادریدˈ واگذار کند.



*تساوی اسپانیول و مالاگا



اسپانیول و مالاگا هم شنبه شب در ورزشگاه ˈکورنیاˈی شهر بارسلونا به مصاف همدیگر رفتند اما دو تیم پس از نود دقیقه بازی نتوانستند دروازه یکدیگر را بازکنند.

مالاگا در حالی‌ در این دیدار حضور یافت که به دلیل خستگی‌ بازیکنانش در دیدار چهارشنبه شب گذشته با تیم میلان ایتالیا در چارچوب بازیهای لیگ قهرمانی اروپا که در آن، با نتیجه یک بر صفر از سد تیم ایتالیایی گذشته بود، انرژی لازم را برای هنرنمایی در شهر بارسلونا نداشت.

خستگی بازیکنان موجب شده بود ˈمانوئل پلگرینیˈ سر مربی‌ مالاگا بازیکنان کلیدی خود را از همان لحظه نخست به میدان نبرد .

از سوی دیگر، اسپانیول با در نظر داشتن خستگی‌ حریف ، سعی‌ داشت در ضربه های کرنر ، موقعیت هایی‌ را برای خود ایجاد کند و گلی را به ثمر برساند اما تلاش هایش نتیجه ای نداشت.



*پیروزی بتیس بر والنسیا



در همین حال، تیم بتیس در زمین خود ˈبنیتو ویامارینˈ شهر سوییا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد با یک گل پیروزی را به نام خود ثبت کند.

بازیکنان بتیس از دقیقه نخست بازی بر تیم والنسیا فشار بسیاری وارد کردند و توانستند در همان دقیقه ۹ بازی تنها گل مسابقه را توسطˈ سالوا سویاˈ مهاجم میانی تیم به ثمر برسانند.

پس از این گل به رغم اینکه والنسیا کوشید به گل تساوی برسد اما فشار بازیکنان بتیس مخصوصا جناح چپ تیم مشکلات فراوانی را برای مدافعان والنسیا ایجاد کرد و اجازه نداد آنها به گل دست یابند.

نیمه دوم بازی هم با فشار بتیس آغاز شد اما والنسیا به تدریج کنترل توپ و بازی را به دست گرفت و حدود ۷ موقعیت ارزشمند برای گلزنی بدست آورد اما این فرصتها با تلاش خط دفاعی و ˈآدریانˈ دروازه بان تیم میزبان دفع شد.



*تساوی در دربی گالیسیا



تیم سلتا ویگو و دپورتیوو لاکرونیا هم شنبه شب در حالی‌ برای دربی ایالت گالیسیا در ورزشگاه ˈلس بالاییدوسˈ شهر ویگو به مصاف هم رفتند که دو تیم هفته گذشته به ترتیب با نتایج دو بر صفر و پنج بر چهار مقابل رئال مادرید و بارسلونا شکست خورده بودند .

به رغم اینکه دپورتیوو در دقایق نخست بازی بر تیم حریف فشار می‌ آورد و کنترل بازی را در دست گرفته بود ، اما سلتا در دقیقه ۸ دیدار ، در یک ضد حمله توسط ˈماریو برمخوˈ مهاجم میانی خود، گل نخست مسابقه را به ثمر رساند .

پس از آن دپورتیوو لاکرونیا در دقیقه ۲۹ گل خورده را با گل ˈخوان دومینگزˈ بازیکن هافبک خود تلافی کرد.

در دقیقه ۵۱ دیدار نیز داور یکی از مدافعان سلتا را اخراج کرد تا تیم میزبان از آن پس ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد اما این وضعیت تغییری در نتیجه بازی بوجود نیاورد و مسابقه با همان تساوی یک بر یک پایان یافت.
کد مطلب: 12059
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *