۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵

سامانه اورژانس آنلاین میشود

سرپرست امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: تمامی سامانه های اورژانس اجتماعی در سال جدید برای پایش و بررسی آسیب ها آن لاین و به روز می شود.
 سرپرست امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: تمامی سامانه های اورژانس اجتماعی در سال جدید برای پایش و بررسی آسیب ها آن لاین و به روز می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود علی گویا صبح چهارشنبه در نشست تخصصی کارشناسان اورژانس اجتماعی گفت: عدم فعالیت‌های درست نهادهای فرهنگی و عدم توجه به فعالیت‌های پیشگیرانه از مسائل و مشکلاتی است که آسیب‌های اجتماعی را دامن می‌زند.
وی افزود: بهزیستی دروازه بانی آسیب‌ها را انجام نمی‌دهد بلکه تلاش دارد تا با آسیب‌های اجتماعی برخورد کند، همچنین در حوزه اورژانس حساسیت‌های بیشتری وجود دارد زیرا اورژانس رزمنده مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود و مرکز اورژانس به عنوان سنگر محسوب می‌شود.
علی گویا یادآور شد: حوزه آسیب‌های اجتماعی متولیان زیادی دارد ولی فقط سازمان بهزیستی در این زمینه کار و فعالیت می‌کند.
سرپرست امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه سه حوزه اصلی در زمینه اورژانس‌ها وجود دارد، گفت: موضوع تبلیغ و ترویج و عمومیت پیداکردن مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ترویج اورژانس اجتماعی در مهدها و مدارس ضروری است.
علی گویا یادآور شد: حوزه دانش و بینش در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ترویج اورژانس اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد و در این بخش باید از ظرفیت‌های نوین و جدید بهره گیری شود.
وی تصریح کرد: ضریب نفوذ اورژانس، سرعت عملکرد و دقت باید مورد توجه قرار گیرد ولی اکنون سرعت و ضریب نفوذ اورژانس خوب است ولی دقت چندان مطلوب نیست.
رپرست امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی یادآور شد: باید علاوه برا افزایش گستره اورژانس‌ها نسبت به تقویت امور اقدام کنیم و سرعت عملکرد همراه با دقت باید مورد توجه قرار گیرد.
علی گویا تغییر ساختار اورژانس اجتماعی را ضروری دانست و گفت: باید ساختارهای موجود در حوزه اورژانس، خانه زنان، مراکز امن و خانه‌های شبانه روزی و کودکان کار باید اصلاح شود.
وی جمع آوری کودکان خیابانی را با اولویت توانمندسازی خانواده‌ها را از جمله طرح‌ها برشمرد و گفت: الگوی توانمندسازی مدون با محوریت اشتغال خانواده کودکان خیابانی در حال شکل گیری است و برای اجرای این طرح و ساماندهی کودکان کار و خیابانی همه باید کمک کنند.
کد مطلب: 122030
برچسب ها: اورژانس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *