۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵

وحدت از مولفه‌های اصلی برابر استکبار

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اتحاد و وحدت درونی از هرچیزی ضروری‌تر بوده و هرکسی در هر جایگاهی باید برای تقویت کشور تلاش کند.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اتحاد و وحدت درونی از هرچیزی ضروری‌تر بوده و هرکسی در هر جایگاهی باید برای تقویت کشور تلاش کند.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران تهرانی در روز گذشته بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری بسیار روشن و واضح بود. مقام معظم رهبری در این سال‌ها همواره تاکید داشتند که باید در عرصه‌ها و ابعاد مختلف قوی شویم تا بتوانیم در برابر استکبار جهانی بایستیم. شعارهایی که در چندین سال گذشته نیز انتخاب کردند تمرکز بر اقتصاد مقاومتی و تقویت بعد اقتصادی کشور دارد.
وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مولفه‌های اصلی ایستادگی در برابر استکبار جهانی قوی شدن است. مقام معظم رهبری با سخنان روز گذشته خود جو درون کشور را آرام کرده و تاکید داشتند تا هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید برای تقویت کشور در ابعاد مختلف تلاش کنند.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر مقام معظم رهبری به عدم مذاکره و تسلیم در برابر آمریکا تاکید داشتند و به این موضوع اشاره کردند که اگر مذاکره‌ای نیز در میان باشد، باید از بعد قدرت عمل شود.
موسوی بیوکی در ادامه با تاکید بر فراهم شدن زمینه‌ی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: اتحاد و وحدت امروز در داخل کشور از هر چیزی ضروری‌تر است. احزاب و تمام بخش‌های موثر در انتخابات باید وحدت را سرلوحه خود قرار داده و با همدلی کار را جلو ببرند. بنده به دوستانی که رد صلاحیت نیز شدند پیشنهاد می‌کنم که امروز بهترین راهکار برای کشور وحدت است و اکنون با سکوت نیز این وحدت حفظ می‌شود.
کد مطلب: 122202
برچسب ها: مجلس استکبار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *