۰
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵
واکنش‌های رحمتی هم مانع از شکست نشد

شکست شهرخودرو در اولین قدم

تیم فوتبال شهرخودرو در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الهلال عربستان شد.
تیم فوتبال شهرخودرو در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الهلال عربستان شد.
به گزارش ایسنا، ۲ تیم فوتبال الهلال عربستان و شهرخودرو ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با ۲ گل به سود نماینده عربستان تمام شد تا اولین بازی شاگردان سرآسیایی با شکست همراه باشد.
گل‌های الهلال را در این دیدار آندره کاریو در دقیقه ۴۵ و گومیس در دقیقه ۶۹ به ثمر رساندند.
نیمه نخست
الهلال بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. نخستین حمله الهلال در دقیقه ۱۴ ایجاد شد که شوت محکم سباستین جوینکو با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم این نماینده عربستان بود که حملات متعددی را روی دروازه شهرخودرو و رحمتی ایجاد کرد. در دقیقه ۱۸، حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال با پاس در عرض به گومیش همراه شد که شوت این بازیکن را حسن جعفری رد آستانه ورود به دروازه از روی خط برگشت داد.
در ادامه باز هم این جوینکو بود که پایه‌ساز حمله جدی تری شد. یک و دوی این مهاجم ایتالیایی با الدوساری، بازیکن عربستانی را با دروازه رحمتی تک به تک کرد که ضربه بغل پای این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیون رفت. ۴ دقیقه بعد، بازیکنان الهلال توپ را به جوینکو رساند که شوت محکم این بازیکن با واکنش رحمتی به کرنر رفت. در دقیقه ۳۱ با پاس بلند مدافع الهلال، جوینکو باز هم با رحمتی تک به تک شد که باز هم دروازه‌بان نماینده ایران مهاجم حریف را ناکام گذاشت.
حملات پرتعداد الهلال ادامه داشت تا این که شوت آندره کاریو با برخورد به مدافع شهرخودرو منجر به گل اول بازی در دقیقه ۴۵ برای الهلال شد تا این تی با همین یک گل و به عنوان برنده راهی رختکن شود.
نیمه دوم
بازی بر خلاف نیمه اول با حملات شهرخودرو شروع شد اما این تیم نتوانست خطر جدی را روی دروازه نماینده عربستان ایجاد کند. تا دقیقه ۶۰ این شاگردان سرآسیایی بودند که صاحب توپ و میدان بودند اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر مانع از موقعیت‌سازی روی دروازه الهلال شد.
پس از گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه دوم، دوباره نماینده پرقدرت عربستان حملات متعددی را روی دروازه نماینده ایران اجاد کرد اما این حملات همانند نیمه نخست زهر زیادی نداشت. شاگردان لوچسکو دست از حمله نکشیدند تا این که در دقیقه ۶۹، حرکت زیبای الدوساری تا قلب خط دفاع شهرخودرو ادامه داشت و پاس به بیرون این بازیکن گومیس را مقابل دروازه خالی قرار داد تا این مهاجم فرانسوی اختلاف را دو برابر کند.
دراین بین سرآسیایی با به زمین آوردن اسلاوف، آقاجانپور و خلعتبری به زمین سعی در بازیابی توان هجومی تیمش داشت. با وجود تعویض‌های نماینده ایران، باز هم توپ و میدان در اختیار الهلال بود و این تیم چند بار توسط گومیس و جیوینکو خطرساز شد اما هر بار رحمتی مانع از باز شدن دروازه نماینده ایران شد.
با وجود این حملات تلاش دو تیم تا پایان ۹۰ دقیقه فایده‌ای نداشت تا الهلال با پیروزی ۲ بر صفر برابر نماینده ایران دور گروهی فصل ۲۰۲۰ را آغاز کند.
در دیگر دیدار این گروه، پاختاکور ازبکستان با نتیجه ۲ بر یک برابر شباب الاهلی به برتری رسید.
ترکیب الهلال عربستان: عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی، عبدالله حافظ، جانگ هیون سو، مدالله العلیان، عبدالله عطیف(۸۰- محمد کانو)، سلمان الفرج، سباستین جووینکو، سالم الدوسری، آندره کاریو و گومیس.
ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی(۸۲- میروسلاو اسلاوف)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌ نژاد، حسین مهربان(۶۴- محمدرضا خلعتبری)، میلاد سرلک، حسن جعفری(۷۹- محمد آقاجانپور)، سعید صادقی و محمد فرامرزی.
کد مطلب: 123601
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *