۰
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷

همایون شجریان با هواداران پدرش سخن گفت

همایون در جمع هواداران استاد شجریان در بیمارستان جم سخن گفت.
همایون در جمع هواداران استاد شجریان در بیمارستان جم سخن گفت.
همایون شجریان با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، علاقه‌مندان به محمدرضا شجریان را در جریان آخرین وضعیت سلامتی وی قرار داد. او نوشت: عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته‌اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع شوید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می‌کنم. بی‌نهایت از مهر شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند - بیمارستان جم.
همایون شجریان این پست را حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد سوم اسفند منتشر کرده است. او همچنین بامداد امروز (شنبه) در جمع هواداران مقابل بیمارستان جم حال استاد شجریان را بهتر از دو روز پیش توصیف کرد و به جزئیات درمان پدر پرداخت.
 او گفت: استاد شجریان چند سال قبل در آمریکا رادیو تراپی کردند و این رادیوتراپی برای ایشان عوارض سوئی هم داشت. شرایط طوری شد که دکترها در آمریکا ایشان را جواب کردند و گفتند که ایشان یک هفته بیشتر نخواهد بود چون یک هفته بود آب و غذا نخورده بود. برای استاد شجریان لوله تغذیه در داخل معده گذاشتند چون نمی توانستند غذا بخورند این باعث شد که احیا شوند. مقدمات را فراهم کردیم و ایشان را به ایران آوردیم و از آن روز سه سال است که سایه شان بالای سر ماست.
فرزند استاد شجریان به مشکل افسردگی پدر در اثر بیماری نیز اشاره کرد که گاهی مانع از غذاخوردن می شود. او گفت: امروز که پدر در بیمارستان هستند به خاطر این است که گاهی بلعشان دچار مشکل می شود مشکل بلع باعث شده بود خیلی نتوانند خلط های سینه را رد کنند لذا ریه ایشان دچار مشکل شده بود و عفونتی شکل گرفته بود که هفته پیش حل شد. چند روزی در خانه بودند دوباره مشکل پیش آمد و الان حالشان از پریشب بهتر است. امیدواریم که از این مرحله هم عبور کنند. با کمک دستگاه، تنفس خودشان برقرار است. فرزند خسرو آواز ایران این را هم گفت: هیچ کدام از صحبت هایی که می کنم از روی اجبار نیست و هیچ کس نمی تواند مرا مجبور به صحبتی کند.
کد مطلب: 124227
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *