۰
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱

پدر شدن جولیان آسانژ در دوران پناهندگی!

جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی‌لیکس در دوران پناهندگی در سفارت اکوادور در لندن، از یکی از وکلای خود صاحب دو فرزند شده است.
جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی‌لیکس در دوران پناهندگی در سفارت اکوادور در لندن، از یکی از وکلای خود صاحب دو فرزند شده است.
به گزارش یورونیوز، این خبر برای اولین بار روز یکشنبه به نقل از این خانم وکیل در روزنامه‌های بریتانیا منتشر شد.
تا کنون موضوع پدر شدن او از رسانه‌هایی که اخبار پرونده جولیان آسانژ را پوشش می‌دهند همچنین از آژانس‌های اطلاعاتی که بر فعالیتهای او نظارت دارند، پنهان نگه داشته شده بود.
این وکیل ۳۷ ساله که اهل آفریقای جنوبی است و استلا موریس نام دارد، از سال ۲۰۱۷ میلادی درگیر پرونده حقوقی جولیان آسانژ است.
این زوج اکنون صاحب دو فرزند پسر هستند که یکی از آنها ۲ ساله و دیگری ۱ ساله است؛ هر دو کودک شهروند بریتانیا هستند.
گفته می‌شود که حتی کودک ۲ ساله آسانژ را یک بار مخفیانه وارد سفارت اکوادور کرده بودند تا پدرش بتواند او را ببیند.
جولیان آسانژ که شهروند استرالیا است سرانجام سال گذشته پس از هفت سال پناهندگی در سفارت اکوادور، از سفارتخانه بیرون آورده شد. او اکنون در زندان بریتانیا است و در تلاش است به کمک وکلا از استردادش به ایالات متحده آمریکا جلوگیری کند.
آمریکا تا کنون هجده اتهام از جمله هک رایانه‌ها و جاسوسی را به آقای آسانژ وارد کرده و خواستار استرداد او برای محاکمه شده است.
خانم موریس می‌گوید تصمیم گرفته است درباره کودکانش صحبت کند زیرا نگران ابتلای جولیان آسانژ در زندان به ویروس کرونا است. او اعلام کرده است که عمیقا آقای آسانژ را دوست دارد و می‌خواهد با او ازدواج کند.
کد مطلب: 127280
برچسب ها: جولیان آسانژ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *