۰
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹

۹ کشته در حادثه تیراندازی در لبنان

یک فرد مسلح در روستایی کوهستانی در جنوب شرقی شهر بیروت، پایتخت لبنان ۹ نفر را به کام مرگ کشاند که پنج نفر سوری در میانشان به چشم می‌خورد.
یک فرد مسلح در روستایی کوهستانی در جنوب شرقی شهر بیروت، پایتخت لبنان ۹ نفر را به کام مرگ کشاند که پنج نفر سوری در میانشان به چشم می‌خورد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری نیویورک تایمز، یک فرد مسلح در روستایی کوهستانی در جنوب شرقی بیروت، پایتخت لبنان ۹ نفر را به ضرب گلوله کشت که پنج نفرشان اهل سوریه بودند.
رسانه‌های دولتی اعلام کرده‌اند که انگیزه‌ی قاتل هم‌چنان نامشخص است. گفته می‌شود وی پس از تیراندازی به مزارع اطراف فرار کرده و توسط نیروهای پلیس محلی تحت تعقیب قرار گرفته است.
لبنان محل زندگی بیش از یک میلیون پناهنده سوری گریخته از جنگ می‌باشد.
بر اساس اطلاعات بدست آمده از رسانه‌های دولتی در این تیراندازی از یک اسلحه‌ی کلاشینکف استفاده شده است.
حسن دیاب، نخست وزیر لبنان ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک در بیانیه‌ای اعلام کرد که از نهادهای امنیتی و مقامات قضایی خواسته است تا در انجام تحقیقات بیشتر برای شناسایی عاملان آن و به نتیجه رسیدن این پرونده تسریع کنند.
مروان حماده، عضو پارلمان لبنان به خبرنگاران در بیروت گفت که این حادثه شبیه تیراندازی‌هایی است که در آمریکا اتفاق می‌افتد. وی نیز از نیروهای امنیتی خواست که قاتل را به سرعت بازداشت کنند.
برخی از شواهد و مدارک نشان می‌دهد که قاتل فردی دارای ناپایداری ذهنی و مشکلات روانی بوده است.
 
کد مطلب: 127862
برچسب ها: لبنان تیراندازی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *