۰
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۹

کشف ۱۸ میلیارد کالای احتکارشده

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.
 فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.
سردار رهام بخش حبیبی، نجشنبه ۱۸ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: با عنایت به لزوم نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و ضروری در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ضروری طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرایی شد.
وی افزود: طی این مدت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر یگان های انتظامی ضمن انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این مکان ها، بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم برنج، ۷ هزار کیلوگرم آرد، ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر و مقادیر زیادی مواد شوینده، سویا، لیمو ترش و رب گوجه فرنگی احتکار شده کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.
حبیبی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
کد مطلب: 128918
برچسب ها: احتکار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *