۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت و یا اصلاح اطلاعات مندرج در آن را تشریح کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت و یا اصلاح اطلاعات مندرج در آن را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری پیرامون ابهامات و مشکلات برخی از سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت اظهارکرد: صدور کارت پایان خدمت هوشمند سربازان توسط سازمان وظیفه عمومی انجام می پذیرد و اجرای این کار مستلزم ثبت اطلاعات پایان خدمت آنان توسط یگان خدمتی در سامانه می باشد.
وی گفت:کلیه سربازان برای پیگیری صدورکارت خود می بایست در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیروهای مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.
سردار مهری  تاکید کرد:در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدورکارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی ،15 روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی می باشد .
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند ، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدورکارت برای متقاضی ارسال می شود، اذعان کرد: در صورتی که پس از گذشت 15 روز از زمان دریافت پیامک، کارت دریافت نشده، ابتدا برای پیگیری به اداره  پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مرکز ، می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در خواست ارسال مجدد آن ثبت شود.
براساس گزارش سایت پلیس، سردار مهری خاطرنشان کرد:در صورتی که به علت عدم حضور متقاضی در محل سکونت و یا تغییر نشانی ،کارت پایان خدمت تحویل متقاضی نشود ،کارت مذکور به اداره پست منطقه عودت و در نهایت به سازمان وظیفه عمومی ناجا برگشت داده می شود، همچنین این دسته از افراد می بایست با مراجعه به دفاتر (پلیس+10) ، نشانی محل سکونت خود را تغییرداده و درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت  را ثبت کنند.
این مقام ارشد انتظامی در مورد نحوه اصلاح اطلاعات درج شده در کارت پایان خدمت اظهارکرد: افرادی که  پس از اتمام خدمت سربازی و اخذ کارت پایان خدمت، متوجه مغایرت اطلاعات درج شده درکارت خود شوند، می بایست برای اصلاح اطلاعات به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کنند.
کد مطلب: 130306
برچسب ها: کارت پایان خدمت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *