۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵

تمدید مهلت ثبت‌نام آرم طرح ترافیک

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ۳۰ آبان سال جاری تمدید شده است، گفت: دیگر مهلت ثبت نام را تمدید نخواهیم کرد
معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک تا ۳۰ آبان سال جاری خبر داد. 
وحید نوروزی با اشاره به اینکه ثبت نام آرم‌های ترافیک سال ۹۲ از اول آبان آغاز شده بود گفت: تعدادی از متقاضیان درخواست آرم اعم از حقیقی و حقوقی با مراجعه به سایت Tehran.ir مانند سنوات گذشته از طریق اینترنت تقاضای خود را ثبت کردند.
معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ۳۰ آبان سال جاری تمدید شده است، گفت: دیگر مهلت ثبت نام را تمدید نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: پرداخت عوارض سالیانه شهرداری و داشتن معاینه فنی معتبر جزء الزامات ثبت نام اینترنتی است.
نوروزی ادامه داد: تعداد‌آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ هیچگونه افزایشی نسبت به سال ۹۱ نداشته است و با توجه به شرایط موجود تعداد آرم‌ها ثابت است.
معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: لیکن احتمال دارد طبق مصوبه شورای عالی ترافیک از تعداد آرم‌های سالیانه کاسته و به تعداد آرم‌های روزانه و هفتگی اضافه شود.
به گفته نوروزی از اول فروردین ۹۲ آرم‌های جدید دارای اعتبار است.
معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد:‌آن دسته از متقاضیانی که دارای آرم طرح ترافیک معتبر سال ۹۱ هستند و به دلیل تعویض خودرو تقاضای تعویض آرم دارند می‌توانند به تمام دفاتر خدمات الکترونیکی شهرداری مراجعه کرده و فرایند تعویض آرم خود را تا پایان سال ۹۱ انجام دهند.
نوروزی تاکید کرد: ‌بعد از پایان ثبت‌نام ها در آذر نتایج آرم‌های سال ۹۲ اعلام می‌شود.
وی در پایان تأکید کرد که اصحاب رسانه حتما در این مهلت قانونی ثبت نام کنند چرا که احتمالا بعد از آبان ماه سایت بسته می‌شود.
کد مطلب: 13351
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *