۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱

اختلافی میان وزارتخانه‌های نفت و اقتصاد نیست

وزیر نفت گفت: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.
وزیر نفت گفت: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر علت اختلاف‌نظر میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی و تأثیر منفی آن بر شاخص‌ها اظهار کرد: تعجب می‌کنم که با یک ناپختگی که یک مسئول سازمان خصوصی‌سازی انجام داد، موجب نگرانی مردم شد. هیچ اختلافی میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و من و وزیر اقتصاد نیست و نبوده است.
وی افزود: ابتدا گفتند که ما می‌خواهیم ای‌تی‌اف برای پالایشگاه‌ها تشکیل شود. بعد گفتند لازم نیست و به صورت بلوکی عرضه می‌کنیم. ما هم دیگر آن مسئله را دنبال نکردیم اما شب قبل از این اظهارات مسئول سازمان خصوصی‌سازی که یکشنبه شب بود، من در دولت بودم و حرفی نزدم.
زنگنه ادامه داد: دیروز هم که گفتند ای‌تی‌اف تشکیل می‌شود فوری دستور دادم که این اتفاق رخ دهد. اما این چیزها اختلافی میان ما نیست و الان هم تشکیل می‌شود و در زمان مقررش به آن ترتیبی که وزارت اقتصاد مسئول است انجام می‌شود و مردم هم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
وزیر نفت تاکید کرد: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.
کد مطلب: 134478
برچسب ها: وزیر نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *