۰
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵

شمار قربانیان کرونا در هرمزگان به ۶۴۳ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار فوتی های کرونا در این استان به ۶۴۳ نفر خبرداد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار فوتی های کرونا در این استان به ۶۴۳ نفر خبرداد.
به گزارش ایسنا دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۲۷ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۶۴۳ نفر افزایش یافت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: اکنون ۲۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۲ نفر از آن‌ها وخیم است.
وی بیان کرد: تاکنون ۵۴ هزار و ۴۶۹ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است.
نوروزیان خاطرنشان کرد: تا قبل از شیوع این ویروس منحوس، برگزاری مراسم های مذهبی و آئینی به صورت عادی و برگرفته از اعتقادات، در جریان بوده اما با انتشار بیماری کرونا این روند با مخاطره مواجه شده است.
وی اظهار کرد: برقراری تعادل میان انجام مراسم ها، آئین ها و فرائض مذهبی با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان در زمان وقوع بیماریهای همه گیر در دنیا یکی از حساس ترین موضوعات تصمیم گیران بوده که نیازمند تامل و تدبیر خاصی است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هدف از تدوین دستور العمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر را تعادل بخشی میان حفظ سلامت شهروندان با برگزاری ایام سوگواری سید سالار شهیدان اباعبدااله الحسین (ع) به منظور جلوگیری از انتشار و شیوع بیماری در کشور و اجرای مطلوب برنامه های سوگواری محرم و صفر عنوان کرد.
کد مطلب: 134744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *