۰
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸

افشای دستکاری اطلاعات در وزارت امنیت آمریکا

یک افشاگر آمریکایی از دستکاری ارزیابی های اطلاعاتی توسط وزارت امنیت داخلی این کشور در راستای تطابق با اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
یک افشاگر آمریکایی از دستکاری ارزیابی های اطلاعاتی توسط وزارت امنیت داخلی این کشور در راستای تطابق با اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
به گزارش  مهر، یک شبکه آمریکایی به نقل از اسناد یک افشاگر، از دستکاری اطلاعات توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا به منظور انطباق با اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور خبر داد.
طبق گزارش سی ان ان، این افشاگر گفت که مقامات ارشد وزارت امنیت داخلی آمریکا بارها مسئولان اجرایی را وادار به دستکاری اطلاعات به منظور تطابق با اظهارات گمراه‌کننده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور کرده اند.
سی ان ان افزود: مشخصاً، «چاد وولف» سرپرست وزارت امنیت داخلی و «کِن کوچینِلی» سرپرست دفتر مهاجرت و شهروندی که هر دو از منصوب شدگان ترامپ هستند، به افراد زیردست خود دستور داده‌اند ارزیابی‌های اطلاعاتی را بر اساس اظهارات سیاسی ترامپ تغییر دهند.
همچنین «کن کوچینلی» معاون موقت وزارت امنیت داخلی در ماه می و ژوئن گفته بود که گزارش مربوط به هواداران برتری نژاد سفید باید به گونه‌ای تعدیل شود که مساله چندان وخیم به نظر نرسد و اطلاعات مربوط به گروه‌های چپگرای خشونت‌طلب برجسته‌تر شود.
این افشاگر اعلام کرد که این دستور توسط «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا صادر شده است.
افشاگر مذکور این اقدام را سوء استفاده ترامپ و دولت متبوعش از قدرت عنوان کرد اما وزارت امنیت داخلی هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.
کد مطلب: 136149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *