۱
۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸

ایران بدون بازی در رده‌بندی فیفا سه پله صعود کرد

در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتبال ایران با سه پله صعود در جایگاه سی‌ام جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتبال ایران با سه پله صعود در جایگاه سی‌ام جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، امروز (پنجشنبه ۲۷ شهریور) رده‌بندی ماه سپتامبر تیم‌های ملی جهان از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی فوتبال ایران با ۱۴۸۹ امتیاز و با سه پله صعود در رده سی ‌ام جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
در این رده‌بندی ژاپن در رتبه ۲۸ جهان و اول آسیا قرار گرفت. ایران فقط ۱۱ امتیاز  کمتر از دارد و می‌تواند با برگزاری بازی‌های ملی در ماه آینده رتبه ول را از سامورایی‌ها پس بگیرد. 
این در حالی است که اکثر تیم‌های فوتبال جهان از جمله ایران در ماه سپتامبر مسابقه‌ای برگزار نکردند، اما برگزاری رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا سبب تغییرات در رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان شده است.
بر اساس این رده بندی جایگاه ۴ تیم برتر جهان نسبت به رده بندی ماه گذشته تغییری نداشته و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین فوتبال جهان است.
۱۰ تیم برتر جهان عبارتند از:
۱- بلژیک ۱۷۷۳ امتیاز
۲- فرانسه  ۱۷۴۴ امتیاز
۳- برزیل ۱۷۱۲ امتیاز
۴- انگلیس ۱۶۶۴ امتیاز
۵-پرتغال ۱۶۵۳ امتیاز
۶- اروگوئه ۱۶۴۵ امتیاز
۷- اسپانیا ۱۶۴۲ امتیاز
۸- کرواسی ۱۶۲۸ امتیاز
۹- آرژانتین ۱۶۲۳ امتیاز
۱۰- کلمبیا ۱۶۲۲ امتیاز
کد مطلب: 136570
برچسب ها: فوتبال فیفا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
آخه مگه میشه تیم ایران با اینهمه نتیجه ضعیف و بازیهای بسته ای که داره سی ام جهان بشه و دوم آسیا اونوقت ژاپن با اونهمه درخشش در بازیهاش بخصوص بازیهای جام جهانی قبلی که حتی تا یک چهارم نهایی هم صعود کرد و داشت بلژیک را هم میبرد بشه بیست و هشتم جهان و فقط دو تا رتبه از ایران بهتر باشه!!