۰
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

پروژه محور بروجن به لردگان؛ در ایستگاه پایانی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه محور بروجن به لردگان به اتمام رسیده است و پس از اتصال تقاطع‌ها آماده بهره‌برداری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه محور بروجن به لردگان به اتمام رسیده است و پس از اتصال تقاطع‌ها آماده بهره‌برداری است.
اقبال عباسی ۱۵ مهرماه در حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های راه و راه‌سازی چهارمحال و بختیاری, اظهار کرد: جاده شهرکرد-شلمزار به ناغان، تونل کره‌بس، جاده لردگان به بروجن و  کمربند شمالی بروجن از مهم‌ترین طرح‌های زیرساختی حوزه راه در استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود ۱۰ پیمانکار در این پروژه‌ها در حال فعالیت هستند که خوشبختانه اکثر پروژه‌ها طبق برنامه‌زمانبندی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چند پروژه مهم راه در چهارمحال و بختیاری توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص پیدا کرده است، گفت: پروژه محور بروجن به لردگان به اتمام رسیده است و پس از اتصال تقاطع‌ها آماده بهره‌برداری است.
عباسی با بیان اینکه کارگاه پروژه کمربندشمالی بروجن در حال تجهیز کارگاه است، عنوان کرد: دو پیمانکار مسیر ناغان به‌علت برخی مسائل مانند افزایش قیمت مصالح قرارداد خود را فسخ  کردند که باید به سرعت پیمانکار برای ادامه کار تعیین شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: راه یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه در هر استان است، قطعا احداث محورهای مواصلاتی ایمن موجب تسهیل در رفت و آمد و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.
کد مطلب: 137670
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *