۰
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳

۱۶ آذر یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست

معاون پارلمانی رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن شانزدهم آذر ، روز دانشجو را تبریک گفت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن شانزدهم آذر ، روز دانشجو را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، متن پیام حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به شرح زیر است: 
بسمه تعالی
۱۶ آذر واقعه ای مهم و تاثیر گذار نه فقط برای جامعه دانشگاه و دانشگاهیان که برای ملت شریف و متعهد ایران عزیزمان است. ۱۶ آذر به عنوان یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست.
در زمانی که جنگ میان استبداد و آزادی، وابستگی و استقلال به اوج خود رسید مردم ما با پیشتازی دانشگاه و دانشجویان در اوج حاکمیت استبداد در مقابل کودتای آمریکایی و انگلیسی ایستادند و ابراز وجود کردند.
جنبش دانشجویی ما بخصوص در شرایط کنونی و با توجه به جریان ۱۶ آذر و درسهایی که از اسلام عزیزمان می آموزد ،‌ همواره در مسیر  سربلندی ، عزت، پیشرفت ،‌ آزادی ، ایجاد تفاهم و عدالت خواهی در مقابل دید گاه های انحرافی و دیدگاه های بسته ای که نه به نفع اسلام و نه به نفع جامعه عزیزمان است حرکت می نماید.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشگاه، رجاء واثق دارم، همانند تمام برهه های حساس گذشته، گذر به سلامت و با عزت از برهه کنونی نیز  پس از عنایات حضرت حق، با حضور پیشرو و تاثیر گذار قشر عظیم و فرهیخته دانشگاهیان و دانشجویان،‌ میسر خواهد شد.
باشد که چون همواره تاریخ، نام بلند و با عظمت ایران و ایرانی را بر تارک  مرتفع ترین قله های رشد و تعالی بشری با همت احاد مردم عزیزمان بویژه دانشگاهیان، ‌در  درخشش و تلالو، شاهد باشیم.
کد مطلب: 140992
برچسب ها: روز دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *