۰
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲

امیدواریم شاهد تحول قوه مجریه باشیم

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در ادامه تحول در قوه قضاییه و قوه مقننه در سال ۱۴۰۰ شاهد تحول در قوه مجریه هم باشیم.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در ادامه تحول در قوه قضاییه و قوه مقننه در سال ۱۴۰۰ شاهد تحول در قوه مجریه هم باشیم.
به گزارش ایسنا، مالک شریعتی  در نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: ما در همگرایی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به دنبال تحول‌گرایی و عدالت‌طلبی و فسادستیزی هستیم. 
نماینده تهران در مجلس یادآور شد: ما در زمینه فسادستیزی با تقوای جمعی پرونده‌های آقای مرتضوی، رحیمی و کردان را که شاید در مقطعی نزدیک به جبهه انقلاب تلقی می‌شدند دنبال کردیم و نگذاشتیم که این موارد به عنوان سوالاتی بی‌پاسخ بمانند.
شریعتی تاکید کرد: امیدواریم در ادامه تحول در قوه قضاییه و قوه مقننه در سال ۱۴۰۰ شاهد تحول در قوه مجریه هم باشیم.
وی در زمینه رسیدن به مصدایق برای انتخابات ۱۴۰۰ نیز گفت: هنوز به مصداق نرسیدیم و البته برای این کار زود است و از الان اعلام کردن مصدایق هم به دولت در سال آخر و هم به مجلس در سال اول لطمه می‌زند.
این نماینده مجلس ادامه داد: اینکه هر بخشی از یک مجلس از یک کاندیدایی دعوت کند به ضرر مجلس است. اینکه پنجاه نفر در مجلس از یک کاندیدا حمایت کنند و پنجاه نفر از کس دیگری حمایت کنند کار درستی نیست.
شریعتی تصریح کرد: اینکه مجلس به عنوان نهاد خدمتگزار درگیر رقابت‌هایی درون‌گروهی شود قابل قبول نیست و به کار مجلس لطمه می‌زند پس اجازه دهیم به انتخابات که نزدیک شویم خود جامعه فضای بحث‌های این‌چنینی را فراهم می‌کند.
کد مطلب: 144073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *