۰
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸

شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: برگزاری انتخابات پرشور یک تکلیف ملی است و بهره گیری از فضای مجازی برای آموزش دست اندرکاران انتخابات الزامی است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: برگزاری انتخابات پرشور یک تکلیف ملی است و بهره گیری از فضای مجازی برای آموزش دست اندرکاران انتخابات الزامی است.
حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران عصر شنبه ۱۸ بهمن ماه در هشتمین نشست هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ در پیشوا خاطرنشان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است و همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار نماییم و این علاوه بر مسئولیت اداری یک تکلیف ملی است.
وی ادامه داد: ۱۱ اسفندماه سال جاری ستاد انتخابات کشور تشکیل و کار انتخابات که از آبان‌ماه شروع شده، شکل رسمی پیدا می کند.
معاون استاندار تهران گفت: در ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ هیئت اجرایی شورای اسلامی شهر و هیئت اجرایی شورای اسلامی روستاها تشکیل و ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر نیز  از ۲۰ اسفندماه سال جاری شروع می شود.
حسن بیگی افزود: رعایت مر قانون در برگزاری انتخابات نیازمند تسلط بر قوانین است؛ از این رو باید قوانین توسط عوامل و دست اندرکاران انتخابات بازخوانی و مرور شود.
این مقام مسئول یادآور شد: آموزش نقش محوری در برگزاری انتخاباتی سالم دارد و باید از بسترهای موجود به ویژه فضای مجازی جهت پیشبرد امر آموزش نهایت بهره را برد.
کد مطلب: 144505
برچسب ها: شوراهای شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *