۰
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵
جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران:

خودروی ضاربین قاضی پیشوا شناسایی شد

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در حمله مسلحانه دیروز شهرستان پیشوا به قاضی دادگستری، خودروی ضاربین شناسایی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در حمله مسلحانه دیروز شهرستان پیشوا به قاضی دادگستری، خودروی ضاربین شناسایی شده است.
هادی ثمره عصر سه شنبه ۲۸ بهمن ماه در نشست توجیهی و هم اندیشی پلیس با اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران، اظهار کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی کشور با توجه به اینکه در وضعیت کرونایی قرار داشتیم در روز ۲۲ بهمن با حضور خود به شکل خودرویی نشان دادند که مردم ایران همیشه پای انقلاب هستند و از ارزش‌های والای انقلاب با وجود تمام مشکلات دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد: حضرت زینب(س) اولین فردی بود که وظیفه اطلاع رسانی را انجام داد، در همین راستا کار خبرنگاران بسیار سخت بوده و آنها با ارسال اخبار به شکل صحیح می‌توانند احساس امنیت را به جامعه تزریق می‌کند.
جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه امروز کشور به برکت خون شهیدان توانسته بالاترین امنیت را در منطقه رقم بزنند، افزود: در حال حاضر افزایش ۲۵ درصدی کشفیات سرقت‌ها را داشته‌ایم که توسط نیروهای زحمتکش ناجا رقم خورده و توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی شده است.
ثمره تصریح کرد: در حادثه تیر اندازی به یکی از قضات شهرستان پیشوا توفیقات خوبی بدست آمده و خودروی حامل ضاربین به قاضی پیشوا شناسایی شده که به زودی خبرهای خوبی در این خصوص به اطلاع مردم خواهد رسید.
کد مطلب: 145057
برچسب ها: حمله مسلحانه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *