۰
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۷

توزیع شیر دانش‌آموزی از ۱۸ آذر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر بین دانش‌آموزان از ۱۸ آذر ماه آغاز می‌شود.
 پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر توزیع شیر مدارس و بدقولی آموزش و پرورش درباره زمان توزیع شیر بین دانش‌آموزان، چندی پیش نیز علیرضا کریمیان «دبیر کمیته ملی شیر مدارس» که همواره پاسخگوی این موضوع بود به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
از آنجا که وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس کمیته ملی شیر مدارس، با رسانه‌ها میانه خوبی ندارد و از زمان انتصاب تاکنون، به هیچ نشست خبری و گفت‌وگو با خبرنگاران رضایت نداده است، پرسش‌های متعددی درباره توزیع شیر و میزان وعده‌های آن مطرح شده بود.
عصر امروز، سایت وزارت آموزش و پرورش، خبری را به نقل از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منتشر کرد و از اجرایی شدن برنامه توزیع شیر مدارس تا دو هفته آتی خبر داد.
وحید کیارشی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع شیر در مدارس آغاز خواهد شد، اظهار داشت: با آغاز برنامه شیر مدارس طی مصوبات شورای اقتصاد از سال‌های ۷۹ و ۸۰ در کشور، این برنامه هر ساله با توجه به شرایط و وضعیت اعتبارات، میزان جامعه هدف و تعداد دفعات توزیع شیر دستخوش تغییر شده است.
وی تعداد دفعات پیش‌بینی شده برای توزیع شیر در سال تحصیلی جاری را ۷۰ نوبت خواند و تصریح کرد: با توجه به نظر کمیته ملی شیر مدارس این برنامه طبق روال گذشته در مدارس کشور انجام خواهد شد.
کیارشی با اعلام اینکه مطالبات سال گذشته پیمانکاران طرف قرارداد تأمین و به استان‌ها ابلاغ شده است، افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت تا طی ۴ مرحله تا پایان برنامه توزیع شیر مدارس به پیمانکاران طرف قرارداد پرداخت شود.
وی با تأکید بر اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ریاست کمیته ملی شیر مدارس کشور را عهده‌دار است، خاطرنشان کرد: برنامه توزیع شیر در مدارس از روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۹۱ در جامعه هدف آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ ادامه خواهد یافت.
کد مطلب: 14844
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *