۰
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵

میوه شب عید ذخیره سازی می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت:سیب و پرتقال به میزان کافی برای آخر سال که تقاضا زیادمی شود ذخیره سازی شده است.
علی پورنبوی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبر نگاران در محل سازمان صنعت ،معدن و تجارت از ذخیره سازی ۳۰۰ تن سیب و نیز هماهنگی برای خرید و ذخیره سازی ۷۰۰ تن پرتقال مورد نیاز ایام پایانی سال خبر داد و گفت: بازرسی و نظارت کاملی بر انبارها و سردخانه ها صورت خواهد گرفت.
وی افزود: تا کنون حدود ۳۰۰ تن سیب درختی که ۵۰ درصد آن را سیب قرمز و ۵۰ درص دیگر را سیب زرد تشکیل می دهد تامین شده و برای خرید ۲۰۰ تن سیب از شاهرود نیز هماهنگی های لازم به عمل آمده است.
پور نبوی با بیان این نکته که هماهنگی خرید و ذخیره سازی ۷۰۰ تن پرتقال با نرخ حداکثر ۱۴ هزار و ۵۰۰ ریال انجام شده خاطر نشان کرد: برنامه ریزی عرضه موز در ایام پایانی سال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با هماهنگی وزارت متبوع در حال انجام است و برنامه ریزی های لازم نیز برای حفظ شرایط بازار برای جذب و تنظیم بازار میوه و مرکبات در حال انجام است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم در دستور کار سازمان قرار دارد و اگر مباشرین استانی تامین مالی و مشکل نقدینگی نداشته باشند نیاز این استان برطرف می شود و می توانیم بازار عید را به خوبی کنترل کنیم.
پور نبوی همچنین از ۶۴ هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی در سالجاری خبر داد و گفت: چهار هزار و ۷۸۷ مورد تخلف شناسایی و رسیدگی شده است.
پور نبوی در پایان اظهار داشت: در حدود سه هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از نانوایی های سطح شهر نیز انجام شده و ۳۴۹ واحد متخلف شناسایی شده اند.
کد مطلب: 15064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *