۰
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷
به دلیل پایداری شرایط اضطراری ناشی از کرونا

جشنواره تولیدات مراکز صداوسيما برگزار نمی‌شود

رئیس ستاد جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها گفت: امسال هم به خاطر شرایط حاد کرونایی، جشنواره تولیدات علیرغم فراهم بودن مقدمات ستادی و برخی تمهیدات استانی برگزار نخواهد شد.
رئیس ستاد  جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها گفت: امسال هم به خاطر شرایط حاد کرونایی، جشنواره تولیدات  علیرغم فراهم بودن  مقدمات ستادی و برخی تمهیدات استانی برگزار نخواهد شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید عباس فاطمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره تولیدات مراکز اظهار کرد: سال گذشته و به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌های گسترده اجتماعی، امکان برگزاری جشنواره وجود نداشت اما تلاش شد در سال جاری شاهد برگزاری جشنواره‌ای باشکوه‌ با رعایت دستورالعمل های کرونایی باشیم.

وی افزود: با اینکه  شرایط برای این مهم مهیا بود، اما ورود کشور به پیک پنجم کرونا و رشد تصاعدی همه گیری کرونا دلتا  و پابرجا بودن و تشدید محدودیت‌های اجتماعی ،  با تاکید دکتر دارابی  معاون امور استان‌ها و بررسی میدانی شرایط، مقرر شد   امسال هم جشنواره تولیدات مراکز برگزار نشود.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها با بیان اینکه امکان برگزاری این جشنواره به صورت صد در صد مجازی وجود نداشت گفت: آثاری که در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند و به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند، از سراسر کشور و 33 مرکز استانی هستند بنابراین لازم است صاحبان آنها و دست اندرکاران مراکز مختلف در کارگاه‌های جانبی و برنامه‌های تخصصی‌ و همچنین مراسم اختتامیه حضور داشته باشند اما با شرایط کنونی، امکان چنین چیزی فراهم نیست.

وی در پایان بیان کرد: در نهایت و بعد از ارزیابی همه این موضوعات، تصمیم بر این شد که جشنواره تولیدات مراکز در سال جاری هم برگزار نشود ولی امیدواریم به زودی و با واکسیناسیون گسترده و پایان شرایط اضطراری، شاهد برگزاری جشنواره تولیدات مراکز بعد از دو سال وقفه باشیم.
کد مطلب: 154463
برچسب ها: صدا و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *