۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲

بارش برف و باران در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۱۰آذر)، آسمانی نیمه ابری گاهی با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری جو در مناطق پرتردد شهری و صنعتی، با کاهش کیفیت هوا و غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.
از امشب با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر فردا تا عصر جمعه(۱۲آذر) در سطح استان بارش باران و وزش باد در پاره‌ای از نقاط گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در بخش‌های شمالی استان بارش باران و برف در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف مورد انتظار است.
همچنین از پنجشنبه شب(۱۱آذر) تا بامداد یکشنبه(۱۴آذر) کاهش قابل ملاحظه دما به‌طور میانگین ۷ تا ۱۰ درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین به‌ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می شود.
 از پنجشنبه شب(۱۱آذر) تا صبح جمعه(۱۲آذر) بارش باران و برف به‌صورت متوسط و گاهی شدید مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران نیز فردا (۱۱آذرماه) ابری همراه با غبارصبحگاهی و به‌تدریج وزش باد در بعد از ظهربارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۱۷ و۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان پایتخت پس فردا(۱۲آذرماه) ابری با مه رقیق و گاهی بارش پراکنده و وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به۱۲و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.
کد مطلب: 158296
برچسب ها: هواشناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *