۰
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۱

حسرت ۸۵۷ روزه تراکتور مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتور در چهار دیدار رسمی اخیر خود مقابل پرسپولیس شکست خورده و باید دید در دیدار فردا(دوشنبه) این رقم به پنج‌ تبدیل می‌شود یا پایان دیگری رقم خواهد خورد.
تیم فوتبال تراکتور در چهار دیدار رسمی اخیر خود مقابل پرسپولیس شکست خورده و باید دید در دیدار فردا(دوشنبه) این رقم به پنج‌ تبدیل می‌شود یا پایان دیگری رقم خواهد خورد.
به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری ۸ دیدار به صورت همزمان برگزار خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز برود.
سرخپوشان تهرانی در سه هفته اخیر موفق به ثبت سه پیروزی شده‌اند و وضعیت خوبی در جدول دارند. تیم یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی نیم‌فصل نیاز مبرمی به پیروزی مقابل میهمان خود دارد. تراکتور اما شرایط مساعدی ندارد. فارغ از وضعیت نابه‌سامان مدیریتی، تیم در جدول نیز در رتبه نازل سیزدهم جای گرفته و زوونیمیر سولدو جایگاه چندان مطمئنی ندارد.
این ۲ تیم در لیگ برتر تا به اینجای کار ۲۷ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن ۱۳ برد برای پرسپولیس، ۵ تساوی و ۹ برد برای تراکتور بوده است. در ضمن در چهار تقابل اخیر سرخ‌های تهران و تبریز، این تیم پایتخت‌نشین بوده که در لیگ و سوپرجام به برتری رسیده است. آنها در این ۴ مسابقه ۷ گل به ثمر رسانده‌اند و تنها یک بار دروازه‌شان باز شده است.
آخرین پیروزی تراکتور در دیداری رسمی مقابل پرسپولیس به هشتم شهریورماه سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان مصطفی دنیزلی در لیگ نوزدهم موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود بگذرند. احسان حاج‌صفی زننده تک گل آن دیدار بود. در ادامه اما پرسپولیس به چهار برد دست پیدا کرد تا حالا نماینده شهر تبریز در حسرتی ۸۵۷ روزه باشد؛ حسرتی که باید دید در ورزشگاه آزادی از بین می‌رود یا خیر.
نباید فراموش کنیم که تراکتور در ۸ دیدار اخیر خود با پرسپولیس در تهران بردی نداشته و ۶ شکست را متحمل شده است.‌آخرین برد آنها در تهران به آذرماه سال ۱۳۹۱ برمی‌گردد.
کد مطلب: 159532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *