۰
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

راهنمای خرید کتاب‌های شهاب اناری

 
شاید آوازه‌ای از کتاب های زبان شهاب اناری به گوش‌تان خورده باشد و یا پیشنهاد خرید این کتاب‌ها را به شما داده باشند.
در واقع دکتر شهاب اناری به دلیل تخصص و تجربه‌ای که در تالیف کتاب های زبان انگلیسی کنکور دارند ، ما هم کتاب های ایشان را به عنوان کتاب های جامع ، مفصل و کاربردی به شما پیشنهاد می‌کنیم.
سطح کتاب‌های درسی زبان دکتر شهاب اناری به‌گونه‌ای تنظیم شده که دانش‌آموزان در هر سطحی از ضعیف تا قوی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.
همان‌طور که می‌دانید درس زبان از موضوعات متنوعی چون واژگان، گرامر، کلوز تست و درک مطلب یا ریدینگ تشکیل شده است. بر همین اساس در کتاب‌های زبان شهاب اناری به صورت موضوعی و کامل به همه این قسمت‌ها پرداخته شده و هر بخش دارای درس‌نامه‌های کامل ، تست‌های زیاد و طبقه‌بندی شده و پاسخ‌نامه تشریحی است.
همچنین کتابچه لغت که در کنار کتاب اصلی گردآوری شده است به شما در مرور بهتر همه واژگان درسی مورد نیاز کمک می‌کند.
شما با مطالعه این کتاب و استفاده از آن به عنوان تنها منبع کمک درسی می‌توانید به مهارت‌های تست‌زنی خود بیفزایید و درصد قابل قبولی در آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری کسب نمایید.
 
درس‌نامه کتاب زبان شهاب اناری
ابتدا با توضیح گرامر شروع می‌کنیم. گرامر زبان دارای مجموعه‌ای از این نکات و تکنیک‌ها ، فرمول‌ها و پیش‌نیازهایی است که یادگیری آن‌ها لازمه پاسخ به تست‌های گرامری است.
در درس‌نامه کتاب‌ زبان اناری به صورت منظم و با جداول مختلف به تمامی این فرمول‌ها و نکات اشاره شده است.
اگر زبان‌تان ضعیف است و به دنبال قوی‌ کردن پایه درسی‌تان هستید ، خرید کتاب‌های جامع یا تک پایه زبان دکتر شهاب اناری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حتی اگر سطح زبان‌تان خوب است نیز استفاده از این کتاب‌ها پیشنهاد می‌شود چون درس‌نامه به‌گونه‌ای تنظیم شده که همه دانش‌آموزان بتوانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.
برای مثال برخی کادرها با عنوان "نکات تکمیلی" و یک مجموعه تست مجزا ، مخصوص دانش‌آموزان با سطح درسی بهتر و قوی‌تر است و در کنار آن تست‌های ساده و متوسط و نکات مهم‌تر و ساده‌تر نیز برای دانش‌آموزان ضعیف تا متوسط ذکر شده است.
درس‌نامه مفصل و کامل بوده و همه مطالب و نکات مورد نیاز برای پاسخ به سوالات تشریحی و تستی ذکر شده است.
زبان درس‌نامه ساده ، روان و گویا بوده و در بسیاری از قسمت‌ها با ادبیاتی عامیانه دیده می‌شود تا دانش‌آموز ارتباط بهتری با متن کتاب برقرار کرده و احساس خستگی نکند.
حال نوبت به بررسی واژگان می‌رسد. مرور واژگان زبان یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای ترین بخش‌های درس زبان است. تمامی واژگان مهم و کاربردی به ترتیب پایه‌ها در کتابچه‌ای به همراه کتاب ارائه شده است. جیبی‌بودن کتابچه لغات از مزیت‌هایی است که می‌توانید از این کتابچه در زمان‌ها و مکان‌های مختلف استفاده کنید.
ضمن اینکه نویسنده با ارائه هم‌نشین‌ها ، کلمات مترادف   و متضاد و ذکر مثال‌های متعدد به یادگیری بهتر واژگان کمک می‌کند.
بخش بعدی ریدینگ و کلوز تست است که اکثر دانش‌آموزان در آن مشکل دارند. دانستن یک سری تکنیک‌های حل و تمرین و تکرار زیاد باعث تسلط شما بر متن‌های زبان خواهد شد. ذکر متن‌های متعدد درک مطلب و کلوز تست به همراه ارائه تکنیک‌های حل آن ، کتاب‌های زبان شهاب اناری را کامل کرده است.
از جمله دیگر ویژگی‌های مثبت این کتاب‌ها ، ذکر نکات کلیدی و ویژه در انتهای هر صفحه یا در پاورقی‌هاست که مطالعه‌ آن‌ها موجب افرایش دقت شما و تکمیل اطلاعا‌ت‌تان خواهد شد.
 
تست‌های کتاب زبان شهاب اناری
پس از درس‌نامه هر درس ، مجموعه‌های متعددی از تست‌های طبقه‌بندی شده دیده می‌شود.
تست‌ها از ساده تا دشوار برای دانش‌آموزان ضعیف تا قوی دسته بندی شده است.
تست‌ها پر نکته ، مهم و کاربردی هستند. تست‌ها ترکیبی از تست‌های تالیفی و کنکوری هستند تا دانش‌آموز با تیپ‌های سوالی مختلف آشنا شود.
قسمت ویژه کتاب ، پاسخ‌نامه تشریحی آن است که پر از نکات کلیدی و توضیحات کاربردی است که در تحلیل کامل‌تر تست‌ها به کار می‌آید.
شاید یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان ، تعداد کم تست‌های کتاب‌شان باشد اما نگران نباشید چون در این کتاب به اندازه کافی و حتی بیش از حد نیاز شما تست طراحی شده است تا دوره‌‌های مختلف تست در اختیار داشته باشید.
 
مزیت‌های کتاب زبان شهاب اناری
  1. ۱-موضوعی بودن کتاب و پرداختن به بخش‌های مختلف درس زبان
    ۲-ارائه درس‌نامه مفصل و کامل به همراه نکات کلیدی و کاربردی برای آمادگی در تست‌زنی
    ۳-زبان ساده و روان و قابل فهم درس‌نامه
    ۴-مناسب برای دانش‌آموزان در تمامی سطوح درسی
    ۵-تالیف تست‌های فراوان با تیپ‌های سوالی مختلف از سطح ساده تا دشوار
    ۶-طراحی تست‌های تالیفی و کنکوری به صورت مجزا برای آشنایی با تیپ‌های مختلف سوالی
    ۷-وجود پاسخ‌نامه تشریحی کامل برای تمامی تست‌ها به همراه ذکر نکات مهم و کلیدی
    ۸- واژه‌نامه جیبی همراه
    ۹-ذکر نکات تستی و تکنیک‌های حل سوالات
    ۱۰-طراحی سوالات تشریحی در بین مطالب برای آمادگی بیشتر دانش‌آموز و فهم بهتر مطالب
    ۱۱-وجود مثال‌های آموزشی زیاد جهت ساده‌سازی مفاهیم
    ۱۲-وجود جمع بندی‌ در انتهای دروس برای استفاده در دوران مرور و جمع بندی
    ۱۳-وجود جداول و نمودارهای متعدد برای دسته بندی بهتر مطالب
    ۱۴-ذکر تمامی فرمول‌ها و تکنیک‌های موجود در گرامر
    ۱۵-بیان نکات کلیدی و تکمیلی در پاورقی‌ها و یا انتهای هر صفحه
    ۱۶-وجود برخی ضمایم مهم و ضروری در انتهای کتاب جهت کاربردی‌ترشدن کتاب و ارتقای سطح علمی آن
    جمع‌ بندی
    کتاب‌های زبان شهاب اناری به صورت کتاب‌ زبان جامع اناری و کتاب‌های تک پایه مثل کتاب زبان دهم اناری تالیف شده‌اند.
    این کتاب‌ها دارای درس‌نامه‌های کامل ، تست‌های متنوع و زیاد و پاسخ‌نامه تشریحی هستند و به همراه کتاب اصلی ، یک واژه‌نامه جیبی نیز گردآوری شده است.
    اگر در درس زبان ضعیف هستید و به دنبال یک منبع کامل و کاربردی می‌گردید ، کتاب‌های زبان دکتر شهاب اناری بهترین انتخاب است چون با مطالعه متن مفصل درس‌نامه کتاب ، مفاهیم و نکات را به صورت کامل یاد می‌گیرید و پس از آن با تست‌زنی می‌توانید سطح یادگیری خود را ارزیابی کنید و با تحلیل تست‌ها از طریق پاسخ‌نامه تشریحی اشکالات‌تان برطرف خواهد شد.
 
کد مطلب: 159753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *