۰
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲

برگزاری مراسم برترین مربیان سال ایران

ناصر فریادشیران گفت: تقدیر و تشکر از مربیان پایه که بیشترین زحمت را می‌کشند و با کمترین حقوق و درآمد کار می‌کنند مورد توجه ما بوده است.
ناصر فریادشیران گفت: تقدیر و تشکر از مربیان پایه که بیشترین زحمت را می‌کشند و با کمترین حقوق و درآمد کار می‌کنند مورد توجه ما بوده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانون مربیان ایران قصد دارد در مراسمی از مربیان برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تقدیر کند. این مراسم روز پنج‌شنبه ساعت 9 در پارک پردیسان تهران برگزار خواهد شد.
ناصر فریادشریان،  بازرس کانون مربیان فوتبال ایران در خصوص این مراسم گفت: کانون مربیان فوتبال ایران هر سال براساس وظایفی که دارد از مربیان برتر آقا و خانم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کنار کسانی که در سال‌های گذشه برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند و اکنون خانه‌نشین هستند، تقدیر می‌کند. تلاش ما این است که این مربیان دیده شوند و از آن‌ها تجلیل شود. به خصوص که از مربیان بازنشسته و زحمت‌کش خیلی یادی نمی‌شود. همین نسلی از مربیان که مشغول به کار هستند و نسل قبلی، پرورش‌یافته همین مربیان هستند که با حداقل امکانات به آن‌ها کمک کرده‌اند و خیلی از بازیکنان مطرح گذشته را پرورش دادند که خود این‌ها الآن پیشکسوت شده‌اند. ما باید از مربیان تا زمانی که در قید حیات هستند تجلیل کنیم و به دیده شدن آن‌ها کمک کنیم تا در مقابل خانواده‌شان سربلند شوند. در سال‌های اخیر زیاد از این مربیان تجلیل شده و هدف والایی است.
وی افزود: این پنجشنبه هم در 32 مرکز و دفاتری که هست، روسای کانون مربیان شهرها و استان‌ها هدایایی در نظر گرفته‌اند که در هر شهر از مربیان برتر تقدیر شود. در تهران هم قرار است در پارک پردیسان، سالن همایش‌های محیط زیست این کار انجام خواهد شد. با توجه شرایط کرونا و شیوع اومیکرون، شرایط حضور حداکثری برای ما فراهم نبود و اعضای هیات مدیره کانون، در کنار ریاست کانون آقای دکتر ذوالفقارنسب به همراه حسین فرکی، نادر فریادشیران، حمید درخشان، سیامک رحیم پور، بهمن فروتن، محمد مومنی، نیما نکیسا و خود بنده تصمیم گرفتیم این مراسم در هر شهر جدا برگزار شود.
او ضمن حمایت از مربیان اظهار داشت: : تقدیر و تشکر از مربیان پایه که بیشترین زحمت را می‌کشند و با کمترین حقوق و درآمد کار می‌کنند مورد توجه ما بوده است. در این مراسم هم از آن‌ها تقدیر خواهد شد و به نظرم این‌ها باید بیشتر دیده شوند چون اصلی‌ترین کار را این افراد انجام می‌دهند و زحمت اصلی فوتبال روی دوش این مربیان است. جایی هم از آن‌ها تقدیر نمی‌شود و دیده نمی‌شوند. اینجا تلاش می‌کنیم به بهترین شکل از آن‌ها تشکر کنیم. تمم بازیکنانی که در تیم‌های اروپایی می‌درخشند دست‌پرورده مربیان پایه هستند و امیدواریم به حق و حقوق اصلی خود برسند. قرارداد یک مربی لیگ برتری ما مدرک A بالای 10 میلیارد است و قرارداد مربی پایه با همان مدرک زیر صد میلیون است!
فریادشیران در پایان گفت: باید از مسئولین سازمان محیط زیست تشکر کنیم که همکاری کردند و تفاهم‌نامه‌ای با آن‌ها امضا شده است.
کد مطلب: 161366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *