۰
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۵

با راویس مواد اولیه شیمیایی باکیفیت‎‌تری تهیه کنید

کیفیت مواد اولیه در صنایع غذایی و صنعتی، تاثیر بسیاری در کیفیت محصولات تولید شده دارد. برای تولید یک محصول مرغوب باید حتما از مواد اولیه باکیفیت‌ و مطابق با استانداردهای بین المللی استفاده کرد. متاسفانه برخی از صاحبان صنایع برای کاهش هزینه‌ها به دنبال خرید مواد اولیه بی‌کیفیت و با قیمت ارزان هستند. اما غافل از اینکه این کار چه ضربه سنگینی به کسب‌وکار آنها وارد می‌کند. شرکت رسام گستر راویس به‌عنوان یکی از معتبرترین  و موفق‌ترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع غذایی و صنعتی فعالیت می‌کند. صاحبان صنایع مختلف می‌توانند مواد اولیه مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از شرکت رسام گستر راویس تامین کنند. در ادامه به انواع مواد اولیه مورد استفاده در صنایع مختلف اشاره خواهیم کرد.
شرکت رسام گستر راویس
شرکت رسام گستر راویس، متشکل از کادری مجرب و متخصص است که همکاری مستقیم با تولیدکنندگان ایرانی و خارجی داشته و قادر به تأمین مواد اولیه صنایع مختلف در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه است. همچنین این شرکت به‌صورت کاملا تخصصی در زمینه واردات اسید های آلی، اسیدهای معدنی، افزودنی‌های مواد غذایی و مواد نگهدارنده از جمله اسید فسفریک خوراکی ، اسید فرمیک، سوربیتول، سیترات سدیم و غیره فعالیت می‌کند. رسام گستر راویس در طی این سال‌ها با بررسی نیاز بازار و ارائه مشاوره‌های تخصصی، موفق به جلب رضایت مشتریان زیادی شده است.

اهمیت کیفیت مواد اولیه در صنایع غذایی و صنعتی‌
یکی از مهم‌ترین اصول تولید محصولات غذایی و صنعتی، تأمین مواد اولیه باکیفیت است. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که اگر مواد اولیه بی‌کیفیت وارد کارخانه‌ها شوند؛ محصول نهایی از درجه کیفی پایینی برخوردار خواهد بود و  عرضه آن در بازار تاثیر بدی بر زندگی مردم خواهد گذاشت.  همچنین تولیدکنندگان صنایع غذایی باید توجه کنند که ایمنی محصولات غذایی، بسیار اهمیت دارد و از این‌رو باید به فکر تهیه مواد اولیه با کیفیت باشند. در واقع تامین کنندگان مواد اولیه نقش مهمی در تولید محصولات نهایی باکیفیت دارند. با توجه به اهمیت این موضوع، یکی از روش‌ها جهت اطمینان از کیفیت مواد اولیه، انتخاب تامین کننده معتبر است. رسام گستر راویس با تامین مواد اولیه باکیفیت می‌تواند تولیدکنندگان صنایع مختلف را در تولید محصول باکیفیت کمک نماید. در ادامه به معرفی برخی از مواد اولیه مورد نیاز در صنایع غذایی و صنعتی اشاره می‌کنیم.
 مواد اولیه صنعت پتروشیمی
پتروشیمی یکی از صنایع مهم در کشور محسوب می‌شود. این صنعت به یک سری مواد اولیه نیاز دارد تا طی فرآیندی بتواند محصولات جدیدی تولید کند. همچنین محصولات استخراج شده از نفت خام و مایعات گازی از جمله مواد خام مورد نیاز صنایع پتروشیمی هستند. به‌علاوه برخی از محصولات تولید شده در پالایشگاه‌ها همچون اتان و نفتا به‌عنوان مواد اولیه در صنعت پتروشیمی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
مواد اولیه صنایع آهن و فولاد
همانطور که می‌دانید کشور ما از نظر تولید آهن و فولاد در وضعیت خوبی قرار دارد و کارخانه بسیاری در این زمینه مشغول فعالیت هستند. از مواد اولیه پرکاربرد در صنعت آهن و فولاد میتوان به سنگ آهک، زغال سنگ، سنگ آهن اشاره نمود. همچنین این مواد قبل از اینکه در این صنعت استفاده شوند؛ از نظر میزان خلوص مورد بررسی قرار می‌گیرند. صاحبان صنایع آهن و فولاد جهت تأمین مواد اولیه با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می‌توانند با شرکت رسام گستر راویس تماس حاصل فرمایند.
مواد اولیه صنعتی در خودروسازی
خودروسازی از جمله  صنایعی است که جهت تولید محصولات به مواد اولیه متنوعی نیاز دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • پلاستیک یکی از مواد اولیه در صنعت خودروسازی است که به خاطر وزن کم بسیار پرکاربرد می‌باشد.
    آلومینیوم فلزی باکیفیت و سبک است که امروزه در خودروهای مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    فولادها از مواد اولیه پرکاربرد در این صنعت محسوب می‌شوند.
    شیشه جهت تولید پنجره و آینه‌های خودرو کاربرد دارد.
    از چرم برای روکش صندلی خودرو و کابین داخلی استفاده می‌شود.

مواد اولیه صنعت نساجی
الیاف طبیعی و مصنوعی از اصلی‌ترین مواد اولیه در صنعت نساجی به ‌می‌روند. از الیاف مصنوعی در این صنعت می‌توان به آزبست، نایلون و پلی استر اشاره کرد. همچنین برخی از الیاف مورد استفاده در این صنعت، مانند پشم و ابریشم از حیوانات و برخی دیگر مانند کتان و پنبه از گیاهان بدست می‌آیند. از دیگر مواد اولیه مورد نیاز در صنعت نساجی می‌توان به رنگ‌های شیمیایی و مواد نفتی اشاره کرد. شرکت رسام گستر راویس به‌عنوان برترین تامین کننده مواد اولیه در صنایع مختلف آماده همکاری با صنایع نساجی است.
مواد اولیه صنعتی برای رنگ‌سازی
مواد اولیه مختلفی در صنعت رنگ‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کیفیت آنها بسیار اهمیت دارد. مواد اولیه مورد نیاز در این صنعت عبارت است از:
  • جهت ساخت رنگ‌های مختلف باید از رنگدانه‌های اولیه و افزودنی استفاده کرد.
    یکی دیگر از پرکاربردترین مواد اولیه در این صنعت، تیتانیوم دی اکسید است که به‌صورت اکسیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    تینر، متانول و زایلن از جمله حلال‌های مورد استفاده در صنعت رنگ‌سازی محسوب می‌شوند که از سفت شدن رنگ جلوگیری می‌کنند.
    از رزین‌ها جهت افزایش چسبندگی رنگ‌دانه‌ها استفاده می‌شود. جهت تهیه مواد اولیه برای رنگ‌سازی با جذابیت بصری و ماندگاری بالا می‌توانید به شرکت رسام گستر راویس تماس حاصل فرمایید.
مواد اولیه صنایع شیشه
صنعت شیشه یکی از عظیم‌ترین و پرکاربردترین صنایع در کشور محسوب می‌شود. شیشه های ساختمانی، لوازم تزیینی، آینه و غیره از جمله محصولات تولید شده در این صنعت هستند‌. از مواد اولیه صنعتی‌ در تولید شیشه می‌توان به سیلیس، آهک، کربنات سدیم و فلدسپار اشاره کرد. شرکت رسام گستر راویس به‌عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان مواد اولیه صنایع شیشه در ایران فعالیت می‌کند که می‌توانید جهت تهیه مواد اولیه مورد نیاز با بالاترین کیفیت‌ به آن مراجعه کنید.
مواد اولیه صنایع غذایی
  • سوربیتول ، یکی از مواد اولیه در صنایع غذایی است که در تولید مواد غذایی و نوشیدنی‌های بسته‌ندی استفاده می‌شود تا شیرینی، رطوبت و بافت مواد غذایی را حفظ کند.
    نیتریت سدیم به‌عنوان یک افزودنی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کاربرد این ماده می‌توان به تثبیت کننده و نگهدارنده رنگ گوشت و ماهی و جلوگیری از رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها اشاره کرد.
    اسید فرمیک یکی دیگر از مواد اولیه صنایع غذایی است که به‌عنوان نگهدارنده کاربرد دارد. از این ماده جهت جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌ها استفاده می‌شود.

شرکت رسام گستر راویس با هدف تأمین مواد اولیه صنایع مختلف با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سال‌ها توانسته اعتماد شرکت‌های زیادی را جلب نماید. جهت اطلاع از خدمات و محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی  https://rgrgroupco.com/  مراجعه کنید.
کد مطلب: 169760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *