۰
جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۵

احمدی نژاد به خودزنی روی آورده است

نماینده مردم آستانه اشرفیه و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دوره نهم با اعلام نظر مخالف اعضای کمیسیون متبوع خود به برکناری وزیر موفق بهداشت و درمان دولت دهم توسط احمدی نژاد، این اقدام را صد درصد سیاسی دانست
محمد حسین قربانی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا در آستانه اشرفیه و در واکنش به برکناری و زیر بهداشت توسط رئیس جمهوری اظهار کرد: باور داریم در این مقطع حساس که مشکلات و گرفتاری های موجود در حوزه سلامت و بهداشت وجود دارد تغییر خانم دکتر دستجردی از مقام عالی وزارت به نفع سلامت جامعه و دولت نیست.
وی با تصریح بر این که اقدام رئیس جمهوری در برکناری وزیر بهداشت منطبق با واقعیات روز نبود خاطر نشان کرد: آیا احمدی نژاد واقعا فکر می کند برکناری خانم دستجردی به نفع حوزه بهداشت است و یا این اقدام یک تصمیم سیاسی است؟
این مسئول ابرازکرد: در هر دو صورت ما باور داریم این اقدام رئیس جمهوری به نفع حوزه بهداشت نیست و ضرر و دود آن بیشتر به چشم مردم خواهد رفت.
قربانی عملکرد وزیر برکنار شده بهداشت را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: به اذعان همه صاحب نظران خانم دکتر دستجردی تحول بسیار عظیمی را در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورد و یکی از وزرای موفق و کار آمد دولت احمدی نژاد به شمار می آمد.
وی بار دیگر اقدام رئیس جمهوری در عزل وزیر موفق بهداشت را سیاسی خواند و متذکر شد: احمدی نژاد به خود زنی روی آورده است و علی رغم تاکید وی بر استفاده از بانوان در کابینه خود باز حرف هایش را زیر پا گذاشته است.
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس در پاسخ به این سوال که "آیا عزل وزیر بهداشت به دلیل مخالفتش با جریان انحرافی برای حضور در انتخابات آینده بود؟" گفت: برکناری خانم دکتر دستجردی هیچ ارتباطی به این موضوع نمی تواند داشته باشد.
به گفته قربانی رئیس جمهوری تفکرات ویژه ای دارد طوری که همه باید با ساز او هماهنگ برقصند و موضع گیری وزیر برکنار شده در خصوص نحوه تخصیص ارز و عدم مشخص کردن ارز داروهای وارداتی از جمله دلایلی بود که به مذاق مقام دوم رسمی کشور خوش نیامد و موجب کنار گذاشته شدن او شد.
کد مطلب: 17925
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *