۰
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۵

پرداخت الکترونیکی یارانه‌ روستاییان

مدیر امور شعب و مناطق پست بانک از واریز یارانه‌های ۲۲ میلیون سرپرست خانوار روستایی به کارت‌های الکترونیکی پست بانک‌های شعب روستایی حبر داد
فارس: غلامحسین صباغی امروز در نخستین همایش دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی مدیریت شعب استان قم که در سینما وتوس برگزار شد، اظهار کرد: باید کارها به گونه‌ای انجام شود که ذینفعان خدمات پست بانک به اهداف خود برسند.
وی با تشبیه کردن دولت به صاحب یک کشتی بزرگ، بیان کرد: دولت در ارائه خدمات پست بانک صاحب کشتی است که افرادی از بخش خصوصی در آن به صید می‌پردازند و مردم نیز همان دریای بزرگی هستند که نیازها و خدمات گوناگونی در عمق آنان وجود دارد که باید این نیازها را پس از تشخیص ساماندهی کرد و پاسخگو بود.
مدیر امور شعب و مناطق پست بانک ابراز کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده مسیری که در حوزه بانکی کشور طی شده است در زمانی کمتر از پنج سال ۶۵ درصد خدمات بر بستر خدمات الکترونیک در حال ارائه شدن است.
وی ادامه داد: با توجه به پیشرفتی که در زمینه خدمات بانکی به صورت الکترونیک داشته‌ایم تا چند سال آینده همه نقل و انتقال‌ها غیر از کارتخوان‌ها از طریق موبایل بانک انجام خواهد شد.
صباغی با بیان اینکه آمد و شد فیزیکی مردم به محل دفاتر به صورت موقتی انجام می‌شود، گفت: در آینده بسیار نزدیک فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در سطح جامعه نهادینه می‌شود و تمام خدمات بانکی از طریق اینترنت انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه اکنون بازار رقابتی مطلوبی از نظر بانکداری در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: در این بازار رقابتی اگر کسی ضرری برساند همه متضرر می‌شوند و اگر سودی هم باشد همه منفعت خواهند برد.
مدیر امور شعب و مناطق پست بانک به ارائه خدمات بانکی از طریق موبایل اشاره و ابراز کرد: در تلاش هستیم تمام انرژی و تلاشمان برای ارائه این خدمت به عنوان یک خدمت اصیل به مردم باشد.
وی اذعان کرد: بانک‌ها تلاش کرده‌اند برای مشتریان خود حدود ۱۷۰ میلیون کارت خودپرداز الکترونیکی صادر کنند که این نشان‌دهنده استقبال مردم از خدمات بانکی به صورت الکترونیکی است.
صباغی با اشاره به خدمات پست بانک در بحث پرداخت یارانه‌ها به روستاییان بیان کرد: اکنون ۲۲ میلیون نفر از سران خانوارهای روستایی یارانه خود و خانواده‌هایشان را از طریق پست بانک دریافت می‌کنند.
وی به تدابیر پست بانک برای ساماندهی یارانه روستاییان اشاره و تصریح کرد: تلاش شده است برای همه یارانه بگیران کارت خودپرداز الکترونیکی صادر شود.
کد مطلب: 18966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *