۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۵

ضرغامی به سوالات اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رییس سازمان صدا وسیما به سوالات نمایندگان مجلس در خصوص برنامه‌های این سازمان پاسخ داد.
به نقل از خانه ملت سید علی طاهری، در تشریح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسون فرهنگی مجلس رییس سازمان صدا و سیما حضور داشت و در خصوص عملکرد این سازمان به ایراد سخنانی پرداخت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون فرهنگی نیز سوالات خود را پیرامون برنامه‌های سازمان صدا وسیما به ویژه سریال‌های ماه مبارک رمضان مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم بیان کرد: به دلیل کمبود وقت، قرار شد تا ادامه این جلسه به زمان دیگری موکول شود تا فرصت بیشتری برای بررسی و بیان جزئیات وجود داشته باشد.

طاهری در مورد جلسه این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: جلسه این هفته کمیسیون فرهنگی، روز چهارشنبه برگزار می‌شود و در آن موضوع رسانه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با اشاره به جلسه صبح کارگروه هنر و رسانه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با معاون سینمایی وزارت ارشاد، در خصوص رسیدگی به روند تولید پروژه "لاله" گفت: شمقدری در این جلسه اشکالات وارده به فیلم "لاله" را پذیرفت و اعلام کرد تا به آنها رسیدگی کند، همچنین قرار شد تا فیلمنامه این پروژه در دست افراد کارگروه قرار گیرد تا اعضای آن بتوانند از جزئیات این فیلم آگاه شوند./
کد مطلب: 1938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *