۰
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵

اسد منتظر فرزند چهارم

در حالی که اسماء، همسر اسد از ماه‌ها پیش در انظار عمومی ظاهر نشده است بسیاری از رسانه‌ها از بارداری همسر بشار اسد خبر داده‌اند
به گزارش ایسنا، روزنامه لبنانی "الاخبار" در گزارشی نوشت: گزارش‌های خبری که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است نشان می‌دهد که اسماء اسد، همسر بشار اسد، رئیس ‌جمهوری سوریه باردار است و اگر اخبار صحت داشته باشد فرزند چهارم بشار اسد ماه مارس به دنیا خواهد آمد.
این روزنامه می‌نویسد که بشار اسد به تازگی در دیدار با یکی از میهمانان خود این نکته را فاش کرده است.
بشار اسد هم‌اکنون دارای سه فرزند است. خبرگزاری‌های غربی نوشته‌اند که معلوم نیست آیا همسر و فرزندان اسد در دمشق به‌ سر می‌برند یا این شهر را از مدتی پیش ترک کرده‌اند.
این میهمان اسد در دمشق همچنین گفته است که اسد در این دیدار پیش‌بینی کرده است که نظامش پیروز خواهد شد.
برپایه گزارش تارنمای هفته‌نامه اشپیگل آلمان، مادر و خواهر اسد از مدتی پیش در دوبی اقامت گزیده‌اند. این دو مهمترین مشاوران بشار اسد محسوب می‌شدند.
همسر بشار اسد که قبلا بانکدار بوده و دارای تابعیت دوگانه سوریه و انگلیس است، از یک سال پیش در انظار عمومی ظاهر نشده است. او برای آخرین بار یک‌ سال پیش در مراسم سخنرانی همسرش شرکت کرد.
در این فاصله تنها عکس‌هایی از اسماء در رسانه‌های سوریه منتشر شده است. یکی از این تصاویر که بهار سال ۲۰۱۲ منتشر شد، او را هنگام بازی بدمینتون در سوریه نشان می‌داد. او در این عکس تی‌شرتی به تن داشت که روی آن نوشته شده بود "کشور من زیباست".
کد مطلب: 21262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *