۰
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱

واژگونی اتوبوس مسافربری در خوزستان

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر خوزستان - بروجن خبر داد.
به گزارش ایسنا، معتمدی در این باره گفت: حوالی ساعت ۷:۱۵ صبح روز جمعه تماسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در گردنه مروارید واقع در شهر گندمان ( ۲ کیلومتری پایگاه اورژانس گندمان) به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای گندمان و پایگاه‌های شهری شماره ۱ و ۲ بروجن به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس هلا‌ل‌احمر نیز در محل حادثه مستقر بود، ادامه‌داد: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که یک دستگاه اتوبوس مسافربری به سمت بروجن در حال حرکت بوده که به علت بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده واژگون شده است، در این حادثه هشت تن از مصدومان به وسیله آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل و سه مصدوم دیگر نیز به وسیله آمبولانس جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.
معتمدی تصریح‌کرد: این حادثه ۱۱ مجروح بر جای گذاشت که عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی این مصدومان را به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن منتقل کردند.
کد مطلب: 21542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *